به گزارش ایرنا در این بازی که سیزدهم اسفند ماه جاری در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار می شود، تیم فجر برای قرار گرفتن در بالای جدول، مصاف سختی با تیم شهرداری ماهشهر که سعی می کند خود را به میانه جدول و حاشیه امنیت بیشتر برساند، دارد.
فجریها که روند رو به رشدی را به ویژه در نیم فصل دوم داشته اند، به خوبی قدر سه امتیاز بازی های خانگی را می دانند تا همچنان به صعود به لیگ برتر امیدوار باشند.
با توجه به اینکه هشت دیدار تا پایان بازی های لیگ باقی مانده، شاگردان کلانتری حتی این شانس را دارند که به عنوان تیم نخست صعود کنند اگر چه هفت امتیاز با نفت مسجد سلیمان صدرنشبن جدول نیز فاصله دارند اما این فاصله قابل جبران است.
فجریها برای بازی مقابل شهرداری ماهشهر، تمام بازیکنان خود را در اختیار دارند از این رو به نظر می رسد سرمربی تیم فجر برای انتخاب ترکیب تیمش مشکلی نداشته باشد.
تیم فجر شهید سپاسی شیراز در خطوط سه گانه خود به یک انضباط تیمی دست یافته و به همین سبب تا کنون بازی های با برنامه ای ارایه داده است اگر چه در این تیم نقاط ضعفی هم وجود دارد که فجریها با توجه به مشکلات مالی نتوانسه اند آن را ترمیم کنند و کلانتری ناگزیر شده است از داشته های خود به نحو مطلوب استفاده کند.
شاهین مجیدی، ابوذر صفر زاده بازیکنان تاثیر گذار و گلزن فجریها هستند و از نقش امین شجاعیان در خط میانی که این بازیکن هم گل های حساسی به ویژه از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رسانده نباید غافل شد، ملث این سه بازیکن نقطه قوت فجریهاست و توانسته اند امتیاز خوبی جمع کنند.
فوتبال فارس حدود 6 سال از سطح اول فوتبال کشور دور است و تماشاگران شیرازی بسیار امیدوار هستند در سال 97با فجر شهید سپاسی شیراز، جشن صعود به لیگ برتر را برگزار کنند.
در آن سوی میدان نیز تیم شهرداری ماهشهر که سال نخست خود را در دسته یک سپری می کند با رضا مرزبان سرمربی با تجربه خود برای ماندن در لیگ برنامه ریزی کرده اند از این رو توانسته اند در این رقابت ها به ویژه در دیدار های خانگی امتیاز های مناسبی کسب کنند.
ماهشریها از هشت دیداری که در بیرون از خانه برگزار کرده اند، بازی را باخته اند و این آمار می تواند برای فجریها خوب باشد تا از این حریف که دست و پا بسته هم نیست به راحتی عبور کنند.
شاگردان مرزبان، سر مربی تیم شهرداری ماهشهر به خوبی از تیم متحول شده فجر آگاه هستند از این رو برابر این تیم با احتیاط بازی خواهند کرد و چشم به ضد حمله ها و استفاده از ضربات ایستگاهی دارند تا به گل برسند.
در 25 بازی برگزار شده ماهشهریها 33 گل زده اند که آمار نسبتا خوبی است اما با دریافت 31 گل آمار بدی در دفاع دارند که این ضعف می تواند به نفع فجریها باشد.
تیم فجر شهید سپاسی شیراز از 25 بازی برگزار شده هم اینک با 43 امتیاز در رده چهارم جدول است و امیدواری زیادی برای صعود دارد و تیم شهرداری ماهشهر هم با همین تعداد بازی با 32 امتیاز در رده دوازدهم است.
همچنین تیم برق جدید شیراز دیگر نماینده فارس در این رقابت ها که می توانست همچنان مدعی باشد اما به حاشیه رفتن این تیم و جدایی چندین بازیکن و سرمربی تیم به دلیل مشکلات مالی سبب شد این تیم که در رده دوم قرار داشت به یکباره چندین پله سقوط کند و تا میانه جدول و رده دهم پیش برود.
رحمان رضایی، سر مربی جدید تیم برق در حالی که 2 هفته است به این تیم پیوسته از 2 بازی، چهار امتیاز کسب کرده که آمار خوبی است و می تواند امیدوار باشد که در پایان لیگ این تیم در بالای جدول قرار گیرد.
برقی ها در این هفته میهمان تیم بادران تهران که در رده سوم جدول قرار دارد و از مدعیان به شمار می آید، هستند و بازی دشواری برابر حریف تهرانی خود دارند.
در پایان هفته بیست و پنجم، تیم نفت مسجد سیلمان با 50 امتیاز همچنان صدرنشینی خود را حفظ کرده، خونه به خونه بابل با 48 امتیاز دوم و تیم بادران تهران هم با 44 امتیاز سوم است.
در رقابت های فوتبال دسته یک کشور 18 تیم شرکت دارند و پس از انجام 34 بازی تیم های اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر در سال 97 را کسب خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم به دسته دو می روند.
تیم های ایران جوان بوشهر، صبای قم و راه آهن تهران سه تیم انتهای جدول هستند.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.