به گزارش ایرنا به نقل از مطلب ارسالی پنجشنبه اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش و پرورش فارس،علی عسکر جمشیدی در آیین تقدیر و معارفه رئیس آموزش و پرورش لارستان افزود: همچنین رسالت مهم معلمان آن است که بر روح دانش آموزان نظارت داشته باشند و دانش آموزان احساس کنند معلم دوست دار آنهاست.
وی گفت: ارتباط مستقیم آموزش و پرورش با حدود 40 میلیون مخاطب ، اعم از دانش آموز، فرهنگی و خانواده دانش آموزان موجب شده تا این نهاد به عنوان مهمترین نهاد حکومتی شناخته شود.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس گفت:فرهنگ سازی و تربیت نیروی انسانی جامعه به عهده آموزش و پرورش است و این امر نشانگر اهمیت ویژه نهاد تعلیم و تربیت است.
جمشیدی افزود: جامعه ای پیشرفت خواهد کرد که دغدغه معلمان آن بروز کردن دانش و تلاش برای بهره گیری از دانش روز در زمینه تعلیم و تربیت دانش آموزان باشد.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس گفت: در کشورهای توسعه یافته ،معلم تنها رسانه ای است که جایگزین ندارد و معلمان توانمند و متخصص می توانند موجب توسعه کشور شوند.
جمشیدی با بیان اینکه نگاه عادلانه این است که هر فردی در هر نقطه ای بتواند از امکانات کشور برای توسعه فرهنگی خود بهره مند شود افزود: معلم با نگاه عادلانه خود به همه دانش آموزان می تواند در تولید اقتصاد و پیشرفت فرهنگ کمک کند.
در این مراسم با تقدیر از خدمات علی فولادی سرپرست سابق اداره آموزش وپرورش لارستان، مهدی اسماعیلی به عنوان رئیس جدید این اداره منصوب شد.
لارستان به مرکزیت لار در 370 کیلومتری جنوب شرقی شیراز است.
خبر:محمدامین افشارپور ** انتشاردهنده:‌غلامرضا مالک زاده
9873/ 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.