به گزارش ایرنا، اسماعیل تبادار، شنبه در نهمین روز از دهه مبارک فجر در آیین افتتاح چندین طرح صنعتی در شهرک صنعتی شیراز، ضمن گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: امروز بعد از شروع به کار یک کارخانه یا واحد تولیدی که ایجاد اشتغالی را نیز به دنبال دارد، اگر به بازار، رونق و مشکلات آنها توجه نکنیم و آنها با رکود مواجه شوند نه تنها کار مثبتی انجام نشده بلکه در دیگر صنعتگران بدبینی و در مردم نیز ناامیدی ایجاد کرده ایم.
وی ادامه داد: تاکید می کنم که مسئولان در استان با فعالیت های اقتصادی که با تلاش آغاز می شود همراهی کنند و در کنار فعالان آنها باشند.
او اظهار کرد: البته خود فعالان اقتصادی هم بعد از نگاهی که به راه اندازی یک فعالیت و ایجاد اشتغال دارند، در ادامه باید به بازاریابی، رونق و پایداری آن فعالیت نگاه جدی تری داشته باشند.
استاندار فارس با اشاره به گزارش رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس در زمینه سرمایه گذاری های انجام شده در این استان گفت: بر اساس این گزارش، از ابتدای امسال تاکنون نزدیک به سه هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در حوزه صنعت در استان اتفاق افتاده که رقم بسیار مناسبی است.
تبادار اظهار کرد: یکی از دغدغه ها و نگرانی های اصلی مسئولان نظام و استان که در جلسه ها و بحث های مختلف همواره مطرح می شود بحث ایجاد اشتغال است که امیدواریم شرایط برای ایجاد فرصت های جدید شغلی بیش از گذشته فراهم شود.
وی افزود: بر همین اساس، از ابتدای حضورم در استان یکی از نکاتی که همواره بر آن تاکید داشتم بحث حمایت از سرمایه گذاران و در نظر گرفتن مشوق هایی برای سرمایه گذاری بود.
استاندارفارس،ضمن قدردانی از تمام صنعتگران و فعالان اقتصادی که با فعالیت خود زمینه ساز تولید، رونق اقتصادی، کارآفرینی و ایجاد اشتغال می شود ادامه داد: همه ما به عنوان مسئولان باید همراه این عزیزان و با آنها در ارتباط باشیم و مشکلات و موانع پیش روی آنها را برطرف کنیم.
او گفت: امروز ایجاد حتی یک فرصت شغلی نیز برای ما مغتنم است و از هرگونه اقدام و فعالیتی که در این زمینه انجام می شود حمایت می کنیم.
وی بیان کرد: در کنار حمایت ها و اقدامات دولت در جهت فراهم کردن شرایط و زمینه برای سرمایه گذاری، باید از فعالیت های بخش خصوصی نیز حمایت و این بخش را تقویت کنیم تا روند ایجاد اشتغال سرعت و شتاب بیشتری گیرد.
استاندار فارس همچنین از مسئولان شهرک صنعتی شیراز خواست که در کنار فعالیت های اقتصادی، به رونق، شادابی و نشاط و مناسب سازی گذرها و خیابان های این شهرک نیز توجه داشته باشند.
به گزارش ایرنا، در نهمین روز از دهه مبارک فجر از 12 طرح صنعتی و عمرانی با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال و اشتغالزایی 220 نفر با حضور استاندار فارس بهره برداری شد.
6122 / 1876
خبرنگار:‌سارنگ عبداللهی ** انتشاردهنده: غلامرضا مالک زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.