به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله اسدالله ایمانی شنبه در پیامی خطاب به مردم بصیر و همیشه در صحنه فارس افزود: بار دیگر حماسه یوم الله 22 بهمن ماه و حضورمردم فرا رسید و شما امت قهرمان و شهید پرور و ولایتمندار فارس خود را برای حضوری عظیم در راهپیمایی تاریخی 22 بهمن آماده می کنید.
وی ادامه داد: اینک که 39 سال از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و استقلال آن به رهبری خمینی کبیر(ره) می گذرد همچنان شاهد خنثی شدن توطئه های شوم نظام سلطه و استکبار جهانی هستیم و عزم جدی مردم رشید ما در پیشبرد اهداف عالیه نظام اسلامی همچنان مشهود است.
نماینده ولی فقیه در استان فارس خطاب به اهالی سومین حرم اهل بیت(ع) گفت: قریب 15 هزار شهید گلگون کفن استان، نشان از عزت، شرف و ایستادگی شما مقابل کفر جهانی است، ایران اسلامی بر خود می بالد و تعصب ملی و مذهبی شما را در نگاهبانی از ولایت مطلقه فقیه و نصب العین قرار دادن فرامین فرماندهی کل قوا می ستاید.
آیت الله ایمانی خطاب به مردم فهیم استان فارس اظهارکرد: امروز دولت های به اصطلاح متمدن و مدعی دموکراسی جهان، به همراه برخی از سران مرتجع دول اسلامی با ابزار حقوق بشر آمده اند تا تروریست را در منطقه ترویج کنند و ایران اسلام ام القرآی جهان اسلام را هدف قرار دهند.
وی ادامه داد: پس همانند گذشته با انسجام و همدلی و وحدت کلمه بار دیگر به میدان عمل خواهیم آمد، می آییم و مدعیان دروغین و دشمنان قسم خورده ایران را به خاک ذلت می نشانیم، وعده ما روز یکشنبه 22 بهمن ماه 1396 در جای جای ایران اسلامی و استان فارس.
راهپیمایی 22 بهمن ماه همزمان با سراسر کشور در 76 نقطه استان فارس برگزار می شود.
تجمع 22 بهمن‌ ماه در شیراز راس ساعت 9:30 و از سه مسیر فرعی آغاز می‌شود که مسیر اول شامل میدان شهدا، خیابان کریم خان زند، میدان امام حسین (ع) و چهارراه 15 خرداد است، مسیر دوم میدان نمازی، خیابان کریم‌خان زند، زند غربی، میدان امام حسین(ع) و چهارراه 15خرداد و مسیر سوم سه‌ راه احمدی، چهار‌راه پیروزی، خیابان لطفعلی‌خان زند و چهارراه 15خرداد خواهد بود.
راهپیمایی راس ساعت 10 صبح از چهارراه 15 خرداد به سمت خیابان انقلاب، میدان امام حسین(ع)، پل باغ صفا، بلوار آزادی و میدان آزادی(فلکه گاز) برگزار می‌شود.
9254 / 1876
خبرنگار: سجاد خسروانیان ** انتشاردهنده:‌غلامرضا مالک زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.