مدیرعامل این باشگاه سه شنبه با اعلام این مطلب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : قرارداد رضایی به مدت 18 ماه و به صورت مشروط است.
محمد علی تابع بردبار ادامه داد: رضایی تا پایان فصل جاری رقابت های فوتبال دسته اول کشور هدایت تیم برق جدید را بر عهده دارد و در صورت رضایت طرفین، قرارداد تمدید خواهد شد.
وی اضافه کرد: سرمربی جدید تیم برق علاوه بر کار با تیم بزرگسالان، مدیریت تیم های پایه را هم به عهده دارد و حمیدرضا فرزانه بازیکن سابق سپاهان اصفهان هم به عنوان دستیاراول، تیم را همراهی خواهد کرد و بزودی یک مربی ایتالیایی هم به کادر فنی تیم اضافه خواهد شد.
تابع بردبار بیان کرد:از آنجا که رحمان رضایی سابقه چندین ساله در فوتبال باشگاهی ایتالیا دارد، قرار شده برای پیشرفت فوتبال باشگاه برق به ویژه در سطح پایه با تیم های مطرح ایتالیایی ارتباط تنگاتنک داشته باشیم.
رحمان رضایی که اهل شهرستان نور از توابع استان مازندران است پس از جام ملت‌های آسیا در سال 2007 از فوتبال ملی خداحافظی کرد.
او سابقه بازیگری در تیم های برق، راه‌آهن ، پرسپولیس و پیکان تهران، ذوب‌آهن اصفهان، الاهلی قطر و پروجا ایتالیا رادارد.
در پی مشکلات مالی تیم برق جدید شیراز و اعلام مدیر عامل این باشگاه مبنی بر نداشتن پول در پایان نیم فصل نخست لیگ دسته یک ، داوود مهابادی سرمربی موفق این تیم که در پایان نیم فصل در رده دوم جدول قرار داشت و به همراه چند بازیکن تاثیر گذار از برق جدا شدند و زمینه سقوط این تیم به رده های پایین تر فراهم شد.
داوود مهابادی اول دی ماه سال 96 در گفت و گو با ایرنا گفته بود: 6 ماه است کادر فنی و بازیکنان حقوق نگرفته اند و کنتور آب خوابگاه بازیکنان را به دلیل بدهی قطع کردند و با خود بردند.
برقی ها پس از رفتن مهابادی، اسماعیل اسماعیلی را که سابقه مربیگری در تیم های نساجی مازندران ، پیام مشهد و سایپای شمال در کارنامه داشت به عنوان سرمربی جدید برق معرفی کردند که نتوانست نتایج خوبی کسب کند تا جایی که به رده هشتم جدول سقوط کرد.
تیم برق جدید شیراز که بخش خصوصی حامی آن است کار خود را از ابتدا در لیگ دسته دو کشور آغاز کرد و پس از درخشش در این رقابت ها به لیگ دسته یک در فصل جاری صعود کرد.
به اعتقاد برخی کارشناسان، به دلیل فراهم نبودن زیر ساخت های فوتبال حرفه ای در کشور تاکنون بخش خصوصی در سرمایه گذاری در فوتبال موفق نبوده است.
تیم برق جدید شیراز هم اینک در جدول رده بندی پس از 22 بازی و با 32 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.
این تیم در هفته بیست وسوم این رقابت ها 23 بهمن ماه جاری در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز میزبان تیم مس کرمان است و با یک امتیاز اختلاف نسبت به تیم برق، در رده دهم قرار دارد.
همچنین تیم فجر شهید سپاسی شیراز دیگر نماینده استان فارس در لیگ دسته یک با 36 امتیاز در رده پنجم است و در هفته بیست و سوم در بوشهر به مصاف ایران جوان می رود.
در رقابت های فوتبال دسته یک کشور 18 تیم شرکت دارند و پس از انجام 34 بازی تیم های اول دوم جواز حضور در لیگ برتر فصل 97 را دریافت خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم به دسته 2 می روند.
7368 /1876
خبرنگار:‌حمیدرضا خلیقی ** انتشاردهنده:‌غلامرضا مالک زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.