به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمد مهدی تندگویان شنبه در مراسم اختتامیه نخستین همایش سه روزه مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان در شیراز با تاکید بر استفاده از ظرفیت جوانان در دولت اظهارکرد: اگر زورمان نمی رسد از ظرفیت های جوانان استفاده کنیم ، دست کم تکلیف بازنشستگان را مشخص کنیم.
وی ادامه داد: با تعیین تکلیف وضعیت بازنشستگان، جوانان را با همان توانایی، با همان علم و آگاهی و با صلابت بیشتر به دولت معرفی کنیم؛ چون خروج بازنشستگان از دولت هم به سیستم دولت و هم به جوانان کمک می کند.

**افزایش سمن های جوانان از ٢ به پنج هزار تا پایان دولت دوازدهم
تندگویان با بیان اینکه از زمان تشکیل دولت آقای روحانی موفق شدیم ٧٠ تشکل جوانان را به ٢٠٠٠ تشکل مردم نهاد در این حوزه در کشور افزایش دهیم گفت: به همین میزان نوبت ثبت نام هم داریم و تشکل مردم نهاد جوانان تا پایان دولت دوازدهم به پنج هزار سمن می رسد.
وی گفت: در همه استان ها و هر نقطه ای در شهرستان ها، جوانان بعنوان دولت یار در حال فعالیت هستند.
معاون وزیر ورزش و جوانان درباره فعالیت سه روزه جوانان در این همایش، گفت: همه تشکل ها در کشور ، مجمع استانی دارند و ٢٦٠ نفر از جوانان و صاحبان تشکل ها در کشور در این همایش حضور داشتند این جوانان انتخابات برگزار و هیات رئیسه موقت انتخاب کردند و بدون مشکلی اساسنامه را به تصویب رساندند.
تندگویان با تشریح فعالیت های سمن های جوانان در ابعاد مختلف علمی، اجتماعی، گردشگری و غیره گفت: دوسال است برای رویت هلال ماه شوال مشکلی نداریم چون از تشکل های ما این کار انجام می شود و در حوزه کشاورزی کارهای بهینه و به روزی انجام می دهند. همه نرم افزارها و کاربردهای تلفن همراه و استارت آپ ها، توسط جوانان سمن های ما انجام می شود.
تندگویان بیان کرد: هیچ یک از بازداشت شدگان در اعتراضات و ناآرامی های اخیر از اعضای سمن های جوانان نبوده اند.
به گزارش ایرنا ، همایش سه روزه نخستین همایش مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان از پنجشنبه پنجم بهمن در شیراز آغاز به کار کرد و امروز با حضور معاون اول ریس جمهوری و تنی چند از اعضای کتبیه دولت دوازدهم به فعالیت خود پایان می دهد.
امروز همچنین باحضور جهانگیری ، اساسنامه مجمع که در سه روز گذشته با حضور سمن ها به تصویب رسید، رونمایی شد.
٧٣٣٩ / 1876
خبرنگار: لیلا اسماعیل نژاد ** انتشار دهنده:‌غلامرضا مالک زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.