عنایت الله رحیمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فعالیت های زیر بنایی مناسبی دراستان فارس در حوزه عمرانی و احداث زیر بناها انجام شده است اما این استان همچنان نیازمندی های فراوان دراین عرصه دارد و با توجه به وجود همین نیازمندی ها معاون اول رییس جمهوری به فارس سفر می کند.
معاون استاندار فارس اظهارکرد: معاون اول رئیس جمهوری به عنوان نماینده دولت به استان فارس سفر می کند، بررسی پدیده خشکسالی و آسیب هایی که ناشی از خشکسالی بر فارس رفته است ، موضوع ریز گردها و مسائل زیست محیطی و چالش هایی که دراین حوزه و در زمینه تالابها وجود دارد، بررسی بحران آب های زیر زمینی و آبهای سطحی و مسائل مترتب با آن، بررسی موضوع حمل و نقل جاده ای و ریلی و حمل و نقل هوایی از دیگر موضوعاتی است که دراین سفر دنبال خواهد شد.
رحیمی بیان کرد: مقایسه استان فارس با وضعیت کشور در حوزه عمرانی و بررسی مشکلات طرح های عمرانی ، بررسی مساله اشتغال دراستان فارس و بازدید از مجموعه های تولیدی و بررسی مسائل آنها و تاکید بر توسعه اشتغال از دیگر مباحث این سفر است.
به گفته رحیمی، در سفر جهانگیری به استان فارس همچنین موضوع جوانان مطرح می شود و تصمیماتی برای توسعه اشتغال جوانان گرفته خواهد شد و امید است با تخصیص اعتباراتی دراین حوزه شاهد کاهش مشکلات و رونق بیشتر کار و ارتقای معیشت در حوزه جوانان باشیم.
بنا بر اعلام مسئولان ارشد استان فارس، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری فردا (شنبه) با هدف شرکت در آیین بهره برداری از کارخانه های فولاد غدیر و رینگ سازی در شهرستان نی ریز به استان فارس سفر می کند.
این سفر به دعوت استاندار فارس صورت می گیرد و جهانگیری در بدو ورود به استان در جلسه مجمع ملی جوانان کشور در شیراز حضور می یابد و شرکت در جلسه شورای اداری استان پایان بخش این سفر یکروزه است.
6113/ 2027
مصاحبه: نیکنام خشنودی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.