به گزارش ایرنا،مهدی حاجتی شامگاه دوشنبه در حاشیه صحن علنی شورای شهر شیراز در جمع خبرنگاران افزود: شهرداری شیراز از طریق این سامانه پیشنهادها و تقاضاهای نامگذاری معابر و یا تغییر نام ها را در شیراز بررسی می کند و متناسب با ضرورت به متولیان مربوط ارجاع خواهد داد.
وی ادامه داد: با راه اندازی سامانه منام Monam دیگر نیازی به مراجعه حضوری افراد و یا مکاتبات کاغذی نیست و فرآیند نامگذاری معابر با همراهی و پیشنهادها شهروندان دنبال خواهد شد.
عضو شورای شهر شیراز با اشاره به اینکه به احترام برخی از شهروندان که امکان دسترسی به فضای مجازی و الکترونیکی را ندارند، مکاتبات کاغذی در این بخش به صورت صد درصد حذف نشده است.
حاجتی اضافه کرد: شورای نامگذاری در نامگذاری های جدید به جنگ باورهای عمومی نخواهد رفت.
وی جلوگیری از مشابهت اسمی در نامگذاری های معابرو خیابان های هم نام و مشخص شدن معابر فاقد نام را از ویژگی های این سامانه نام برد و گفت: شهروندان از طریق کد رهگیری که سامانه در اختیار آنها قرار می دهد، می توانند سیر مراحل پیشنهادهای خود را در سامانه دنبال کنند.
http://monam.shiraz.ir/ نشانی این سامانه است.
بیست و پنجمین جلسه علنی شورای شهر شیراز با دو نطق پیش از دستور و ارائه گزارش عملکرد مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز و هفت دستور کار همراه بود.
در ادامه این جلسه برخی از اعضا از تاخیر بوجود آمده در ارائه لایحه بودجه شهرداری شیراز در سال 97 راکه قانونا باید تا 30 دی ماه به شورای شهر تقدیم می شد تخلف عنوان و اظهار کردند که لایحه بودجه سال آینده شهرداری شیراز حداکثر تا شنبه آینده به شورای این شهر ارائه شود.
9873 / 1876
خبرنگار:محمدامین افشارپور ** انتشاردهنده: غلامرضا مالک زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.