اسماعیل تبادار این مطالب را در پیام تجلیل از فرماندار، مسئولان متولی ورزش و مردم شهرستان داراب به خاطر حضور گسترده مردم این شهر در پیاده روی بزرگ خانوادگی عنوان کرد.
استاندار فارس در این پیام خطاب به عبدالرضا قاسمپور فرماندار داراب افزوده است: برگزاری مراسم پیاده روی عمومی مردم داراب که با حضور گسترده، زیبا و امیدآفرین قریب به یکصد هزار نفر از شهروندان صورت گرفت، تجلی بارز و برجسته ای از اهتمام و تلاش مشترک مردم و دولت تدبیر و امید برای نهادینه کردن فرهنگ توجه به سلامتی جامعه از مسیر ورزش و تفریحات نشاط آور خانوادگی و عمومی است.
این پیام می افزاید: این رویداد کم نظیر که با همکاری و همدلی همه دستگاه های مسئول امر ورزش و سازمان های مردم نهاد و با مدیریت فرمانداری شهرستان داراب صورت گرفته است می تواند نمادی از وحدت جامعه اسلامی و روحیه شاداب و با طراوت مردمان این سرزمین تاریخی و پرافتخار باشد که با محوریت خانواده های نجیب و گرانقدر دارابی صورت گرفته است.
پیاده روی بزرگ خانوادگی با عنوان صبح و نشاط روز جمعه 28 دیماه جاری با حضور گسترده مردم در داراب برگزار شد.
بنا بر اعلام پایگاه اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان فارس، ثبت نام از شرکت کنندگان از مدتها قبل به صورت اینترنتی و سیستمی صورت گرفته بود و بیش از 120 هزار نفر برای شرکت در این پیاده روی ثبت نام کرده بودند.
شهرستان داراب در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.
9877/ 2027
دریافت خبر: مجتبی صالحی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.