مهندس عطاالله زمانی چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از همه نیک اندیشان ، فعالان اقتصادی ، کار آفرینان ، مدیران صنعتی وکارخانه های استان و کسانی که دل در گرو امداد رسانی به آسیب دیدگان از زمین لرزه غرب کشور دارند خواست تا در این طرح بنیاد مسکن فارس مشارکت کنند.
وی گفت: در قالب طرح مولی الموحدین تهیه یک هزار بسته حمایتی شامل خرید شیر آلات ، تامین ایزوگام ، خرید سینک ظرفشویی، تامین کلید و پریز و دیگر ملزومات ساختمانی برای منازل آسیب دیدگان آغاز شده است.
مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس اضافه کرد:هربسته امدادی 5 میلیون تومان ارزش دارد که برای تکمیل در ساخت یک هزار واحد مسکونی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه به مردم این استان اهدا می شود.
زمانی با تقدیرازاحساسات پاک و بی شائبه مردمی در کمک به آسیب دیدگان گفت:همبستگی ملی، همدلی ومهربانی، تنها بخش شیرین از یک مصیبت عظیم و تلخ برای هموطنان‌ مظلوم است که بعد از وقوع زلزله شاهد آن بودیم ، دراین زمین لرزه بار دیگر مردم با حفظ روحیه امداد رسانی به کمک آسیب دیدگان شتافتند و طرح مولی الموحدین نیز با استمداد از مردم نیک اندیش و با تمسک به سیره معنوی و خیر خواهانه حضرت امیر المومنین (ع) به کمک این مردم آمده است.
شماره حساب انجمن خیرین مسکن ساز فارس برای مشارکت در طرح مولی الموحدین 13005140523 و شماره کارت این انجمن 6280231309474426 اعلام شده است.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه تاکنون 569 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و براساس ارزیابی های صورت گرفته 77 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.
خبرنگار : نیکنام خشنودی ** انتشاردهنده:‌غلامرضا مالک زاده
6113 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.