چندی قبل به دنبال تماس های مردمی با فوریتهای پلیسی ١١٠، ماموران در جریان وقوع یک فقره درگیری منجر به جرح در سروستان قرار گرفته و تیمی از کارآگاهان را برای رسیدگی موضوع به محل حادثه اعزام کردند.
با حضور پلیس در محل حادثه مشخص شد ، دقایقی پیش در جریان درگیری خونین، مردی افغانی بهشدت دچار خونریزی شده و به قتل رسیده است.
تحقیقات ماموران نشان میداد که این درگیری بین سه افغانی اتفاق افتاده و ضارب یا ضاربان پس از مجروح کردن قربانی با ضربات چاقو به سرعت از محل متواری شده اند.
به این ترتیب پروندهای جنایی با موضوع قتل تشکیل شد و برای رسیدگی در اختیار شعبه ویژه قتل پلیس آگاهی قرار گرفت.
ماموران در گام نخست، تحقیقات از دوستان مقتول را آغاز کردند که در جریان آن مشخص شد مقتول در زمان حادثه با دو نفر دیگر از هموطنانش بوده اما از زمان قتل آنها نیز متواری شده اند.
به این ترتیب دستگیری این جنایتکاران به عنوان متهمان اصلی پرونده در دستور کار قرار گرفت و دستورات لازم از سوی بازپرس صادر شد.
تحقیقات ماموران نشان میداد که متهمان پس از قتل به محل نامعلومی گریخته اند.
با این حال تحقیقات ماموران برای دستگیری آنها ادامه داشت تا اینکه خبر رسید دو مظنون به جنایت در حالی که قصد خروج از کشور را داشتند به دام افتاده اند از این رو آنها پس از دستگیری برای بازجویی به سروستان منتقل شدند.
متهمان در جریان بازجویی ها در حالی مدعی شدند که از جنایت خبر ندارند که تحقیقات نشان می داد این دو از جریان قتل هموطنشان اطلاع دارند.
گفتنی است برای هر دو متهم قرار بازداشت موقت صادر شده است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 790063
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.