به گزارش خبرنگار ایرنا در این بازی که عصر سه شنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد، هر 2 تیم به تساوی بدون گل دست یافتند.
بازی تیم های اول و دوم جدول در این هفته از حساسیت زیادی برخوردار بود چرا که هر کدام که پیروز میدان می شدند می توانستند به قهرمانی در نیم فصل امیدوار باشند.
در نیمه نخست، تیم برق نسبت به حریف خود بهتر بازی کرد و حداقل 2 فرصت خوب گلزنی را توسط پوریا زارع و محمد رضا فیروز زاده از دست دادند.
بهترین بخت تیم میزبان در دقیقه 31 با ضربه سر محمد رضا فیروز زاده رقم خورد و در حالیکه از دروازه بان تیم نفت مسجد سلیمان کاری ساخته نبود، توپ پس از برخورد به زمین با اختلاف اندک از روی دروازه به بیرون رفت و آه از نهاد تماشاگران شیرازی بلند شد.
شاگردان محمود فرکی، سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان هم درنیمه نخست با پرتاب توپ های بلند توسط میلاد میداودی بازیکن سابق استقلال تهران به پشت مدافعان تیم برق جدید شیراز سعی داشتند به گل برسند اما مدافعان برق اجازه ندادند نفتی ها از این روش برای رسیدن به گل استفاده کنند و سرانجام نیمه نخست با برتری نسبی میزبان اما بدون گل پایان یافت.
در نیمه دوم نیز تیم برق بازی را با اشتهای بیشتری برای رسیدن به گل آغاز کرد و با فشاری که برروی دروازه تیم نفت آورد منجر به اخراج اکبر آقایی، مدافع تیم نفت در دقیقه 59 شد و تیمش را 10 نفره کرد تا کار را برای شاگردان فکری سخت تر کند.
در ادامه این نیمه نیز اگرچه برتری از آن تیم برق جدید شیراز بود اما آنها نتوانستند از 10 نفره شدن حریف بهره ببرند و سر انجام این بازی با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت تا شاگردان داوود مهابادی که تا پیش از این دیدار در رده دوم جدول جای داشتند به رده سوم سقوط کنند و جای خود را به نساجی مازندران بدهند.
در پایان این هفته، تیم نفت مسجد سلیمان با 30 امتیاز جای خود را در صدر جدول محکم کرد، تیم نساجی مازندران با 26 امتیاز دوم است و برق جدید شیراز هم با 25 امتیاز عنوان سوم را از آن خود کرد.
همچنین در همین چارچوب نیز عصر امروز (سه شنبه) تیم فجر شهید سپاسی دیگر نماینده شیراز در دسته اول با گل دقیقه 70 محمود مطلق زاده مغلوب تیم اکسین البرز شد و با یک پله سقوط در رده نهم ایستاد.
در مسابقات فوتبال دسته اول کشور 18 تیم شرکت دارند و پس از انجام 34 بازی تیم های اول و دوم جواز ورود به لیگ برتر فصل 97 را کسب خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم به دسته دوم می روند.
7368 /6118
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.