به گزارش ایرنا مدیر کل آموزش و پرورش فارس روز سه شنبه در آیین افتتاح این واحد آموزشی گفت: هر عمل صالح به اندازه ای که در جامعه تاثیر دارد و موجب اصلاح جامعه و خدمت به مردم شود، ماندگار است و هیچ عمل صالحی مهم تر از تعلیم و تربیت و هدایت درست انسان ها نیست، چرا که تعلیم و تربیت سرنوشت انسان ها را تغییر می دهد.
حمید رضا آذری افزود: ایمان به خدا و عمل صالح با زندگی همه انسان ها پیوند خورده و برخی از کارهای نیک اثر جاودانه دارد و برای همیشه انسان ها از آن بهره مند هستند.
وی، مدرسه سازی را انجام عمل صالح در مسیر تعلیم و تربیت دانست و اظهار داشت: با ایجاد فضای مناسب برای تحصیل، دانش آموزان زیادی در مسیر تربیت صحیح قرار می گیرند و هر انسانی که در این مسیر قرار گیرد، به همراه او چرخه ای از زندگی اجتماعی اصلاح می شود و انسان های بسیاری می توانند از اثرات مثبت آن بهره مند شوند.
آذری، ضمن گرامیداشت یاد شادروان سید ایمان حسینی که این مدرسه به نام او نامگذاری شده است، گفت: بانی خیر این طرح، سید جعفر حسینی با کار خیر خود موجب ماندگاری خود و فرزند مرحومش شد.

**طرح جامع فضاهای آموزشی فارس تدوین می شود
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس فارس هم در این آیین بیان کرد: یکی از سیاست های کلان این اداره کل، تهیه طرح جامع بر مبنای جمعیت دانش آموزی استان فارس در افقی 50 ساله است تا بر اساس آن نیازهای آتی این استان به فضاهای آموزشی بر اساس موقعیت مکانی مشخص شود.
سرافراز موصلی افزود: با توجه به فرسوده بودن بخشی از مدارس ناحیه چهار آموزش و پرورش شیراز، از همه خیران برای شرکت در کار خیر مدرسه سازی، به ویژه در این ناحیه دعوت به همکاری می کنیم.
وی، با تقدیر از اقدام خیرخواهانه سید جعفر حسینی برای ساخت واحد آموزشی یاد شده، گفت: این مدرسه 12 کلاسه در زمینی به مساحت 2 هزار و 150 مترمربع با زیر بنای یک هزار و 540 مترمربع در سه طبقه ساخته شده و دارای امکاناتی از جمله آزمایشگاه، سالن ویژه نشست ها، نمازخانه و موتورخانه است.
هدایت نوروزی، رئیس آموزش و پرورش ناحیه چهار شیراز نیز در این مراسم گفت: این ناحیه دلیل فرسوده بودن تعدادی از مدارس خود با کمبود فضای آموزشی مواجه است و ساخت این مدرسه بخشی از مشکلات آموزشی ناحیه چهار را برطرف می کند.
در این آیین، مادر زنده یاد سید ایمان حسینی، نهالی را به یاد فرزندش در فضای این واحد آموزشی کاشت.
6114 /6118
خبرنگار: علی اکبر خرامش ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.