به گزارش ایرنا سلیمان کرمی، دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان فسا بیان داشت: اداره ها باید اموری را که به دلیل برخی از کاغذبازی های اداری و موانع قانونی معطل مانده به مراجع بالادستی ارجاع دهند تا با پیگری های لازم موانع برطرف و روند کار با سهولت بیشتری دنبال شود.
وی افزود: با توجه به اینکه بسیاری از مردم با وظایف دستگاه های مختلف اجرایی به ویژه دستگاه های خدمات رسان آشنایی کافی ندارند، مسئولان باید ارتباط بیشتر و نزدیکتری با مردم برقرار کنند.
فرماندار ویژه فسا ادامه داد: یکی از دلایل اصرار بر حضور مدیران در مجامع، محافل و نمازهای جمعه و جماعات، دیدار با مردم و پاسخگویی به مشکلات آنان است.
کرمی در بخش دیگری از مطالب خود افزود: با هدف جذب سرمایه گذاری در این شهرستان، فعالیت اتاق سرمایه گذاری در فرمانداری ویژه فسا با رویکرد جدید پیگیری می شود و همچنین در نظر داریم برای بهره گیری هر چه بیشتر از ظرفیت های موجود این منطقه، ارتباط با بخش های مختلف جامعه از جمله کارآفرینان، نخبگان و ارائه دهندگان طرح و برنامه را در قالب سرفصل های نوینی تدوین و آن را عملیاتی کنیم.
وی، همچنین به نزدیک شدن به ماه محرم (سی و یکم شهریور) و نامگذاری هفته اول این ماه به عنوان هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و اظهار داشت: قیام عاشورا و نهضت حسینی با این 2 فریضه پیوند خورده و عمل به این فریضه های ارزشمند موجب بهسازی جامعه و حرکت آن در مسیر پویایی و بالندگی می شود.
کرمی گفت: امر به معروف و نهی از منکر، موثرترین و جامع ترین ساز و کار برای اصلاح فرد و جامعه است.
شهرستان فسا در فاصله 130کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.
7375/ 6118
خبرنگار: سهیلا شیبانی نژاد ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.