به گزارش ایرنا رحیمی نیا شامگاه یکشنبه در فینال وزن 57 کیلوگرم با نتیجه 12 بر 27 مغلوب الکساندر ژورژف از کشور بلغارستان شد و به مدال نقره بسنده کرد.
صدیق رحیمی نیا ابتدا در مرحله یک‌هشتم نهایی با نتیجه 32 بر 29 از سد رومان پارخومنکو از اکراین گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد و در این مرحله یاسین مسکی ازمراکش را 34 بر 14 شکست داد و راهی نیمه نهایی شد.
تکواندو کار خنجی در مرحله نیمه نهایی با نتیجه هشت بر هفت ، آرتم بوردنیوک روسی را شکست داد و راهی مرحله نهایی شد اما در این مرحله با نتیجه 12 بر 27 برابر الکساندر ژورژف بلغاری شکست خورد و نایب قهرمان جهان شد.
در پایان این پیکارها تیم مکزیک با سه طلا و کسب 49 امتیاز قهرمان جهان شد، تیم ایران با یک طلا و سه نقره با 48 امتیاز و تنها یک امتیاز اختلاف با تیم قهرمان به عنوان دومی دست یافت و تیم روسیه هم با یک مدال طلا ، 2 نقره و یک برنز مقام سوم جهان را از آن خود کرد.
سومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان جهان دوم شهریور با شرکت 230 ورزشکار از 45 کشور جهان در سالن المپیک ورزش و جوانان شرم‌الشیخ آغاز شد و شامگاه یکشنبه پنجم شهریور پایان یافت.
دریافت خبر:‌حمیدرضا خلیقی ** انتشاردهنده:‌غلامرضا مالک زاده
7368 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.