به گزارش ایرنا، دکتر محمد شریعتمداری را در این آیین که همزمان با نخستین روز هفته دولت برگزار شد، سیدمحمدعلی افشانی استاندار فارس و جمعی از مسئولان و صنعتگران همراهی می کردند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس در سخنانی در این آیین گفت: عملیات اجرایی طرح پترو گاز دالین با هدف تولید تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و با سرمایه گذاری 178 میلیارد تومانی اجرا می شود.
علی همتی ارزش ماشین آلات داخلی و خارجی این طرح را به ترتیب 30 میلیارد تومان و 20 میلیون یورو عنوان کرد و گفت: بهره برداری از این طرح برای 300 نفر شغل ایجاد می کند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس افزود: اسکلت فلزی تجهیزات صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، دیگ بخار فین تیوپ، هواساز، مخازن فلزی تحت فشار، مبدل لوله و پوسته، دستگاه تصفیه گاز، دستگاه تقلیل فشار گاز و ... از محصولات تولیدی این واحد در زمان بهره برداری خواهد بود.
به گفته همتی، این طرح در زمینی به وسعت 158 هزار متر مربع در دالین شهرستان سپیدان شیراز اجرا می شود.
وزیر صنعت، معدن و تجارت بعدازظهر پنجشنبه در نخستین سفر استانی در دولت دوازدهم وارد استان فارس شد و در بدو ورود به فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز مورد استقبال سیدمحمدعلی افشانی استاندار فارس و دیگر مسئولان استان قرار گرفت.
دوم تا هشتم شهریورماه به نام هفته دولت نامگذاری شده است.
9873/ 2027
خبرنگار: محمدامین افشارپور ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.