به گزارش ایرنا، محمد امین سازگار نژاد روز سه شنبه در گردهمایی معاونین اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در شیراز افزود: آموزش یک رکن اساسی در تکمیل خدمات کمیته امداد است و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور آماده است تا هر گونه خدمات آموزشی اعلامی از سوی این نهاد حمایتی را ارائه کند.
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: این سازمان آمادگی دارد تا در کنار کمیته امداد امام خمینی (ره)، شرایط ساختن یک زندگی کریمانه برای مددجویان تحت پوشش را فراهم کند.
سازگارنژاد یادآور شد: هیچ عنصری به اندازه آموزش در سرنوشت مددجویان کمیته امداد موثر نیست و با انتقال یک مهارت به یک مدد جو در حقیقت یک ارزش افزوده دائمی در زندگی وی شکل می گیرد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در این آیین گفت: پارسال افزون بر 300 هزار فقره آموزش فنی و حرفه ای به مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی ارائه شده است که بخش عمده ای از این آموزش ها با حمایت سازمان آموزش فنی و حرفه ای صورت گرفته است.
پرویز فتاح افزود: در نظر داریم امسال با تداوم آموزش های مهارتی به مددجویان سهم این آموزش ها را در جهت ایجاد اشتغال پایدار در بین جامعه هدف کمیته امداد افزایش دهیم.
وی ادامه داد: امسال با حمایت های دولت و مجلس میزان تسهیلات پرداختی به مددجویان برای اشتغالزایی تقریبا 2 برابر شده و پرداخت 170هزار فقره تسهیلات اشتغال و مهارت آموزی در سال جاری هدف گذاری شده است.
3002/ 2027
خبرنگار: فاطمه هاشمی نیک ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.