به گزارش دریافتی چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان فارس، مهندس علی یزدانی
در جمع فعالان اقتصادی در شهرک صنعتی سپیدان گفت:‌برای اشتغال نقطه به نقطه در روستاها متناسب با ظرفیت و توانمندی های هر منطقه طرح هایی نظیر ایجاد و تقویت نواحی صنعتی در جوار مناطق مستعد روستایی و ایجاد کارگاه ها و مجتمع های صنفی در دستورکار این سازمان قراردارد.
وی گفت: این ایجاد اشتغال علاوه‌بر درآمدزایی، سبب حفظ روستاها، کاهش مهاجرت روستاییان به شهرها و درنهایت توسعه مناطق روستایی می‌شود.
مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران اجرای طرح رونق تولید را از برنامه های مهم دولت برای ارتقای توان واحدهای تولیدی و رفع مشکلات آنها درحوزه تامین منابع مالی اعلام کرد.
یزدانی گفت:امسال مشوق های مناسبی در چارچوب تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی برای حمایت از سرمایه گذاران در نظر گرفته شده وبرای حمایت های بیشتر از سرمایه گذاران، قیمت حق انتفاع و واگذاری زمین در بیش از 80درصد از شهرک های صنعتی کشور افزایش نیافته است .
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با اشاره به تفویض 100درصدی اختیارات این سازمان باهدف تمرکز زدایی گفت:بجز موارد خاص ، سایر تصمیم گیری ها در حوزه های مرتبط با سرمایه گذاران و صنعتگران به هیات مدیره های شرکت های استانی واگذار شده است.
معاون وزیر صنعت ، معدن وتجارت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در سفر دو روزه خود به استان فارس علاوه بر حضور در مراسم گرامیداشت روز صنعت و معدن از شهرک های صنعتی سپیدان 1،سپیدان 2، سپیدان 3، ملوسجان و نواحی صنعتی شهیدجاویدی و تل بیضا ونیز شهرک صنعتی غیردولتی کامپوزیت سازه ماندگار و شهرک صنعتی آب باریک شیراز بازدید کرد.
دریافت خبر:‌ سارنگ عبداللهی ** انتشار دهنده:‌غلامرضا مالک زاده
6122/ 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.