یدالله رحمانی، شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: نتایج پیشنهادهای کارشناسی نیز پس از ارائه به کارگروه تسهیل مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات لازم اتخاذ می شود.
وی ادامه داد: کارگروه نیز برای طی اقدامات بعدی، واحدهای تولیدی را به بانک های عامل معرفی می کند تا بانک ها پس از انجام بررسی های لازم در مهلت قانونی، آن دسته از واحدهایی را که از توجیه فنی و اقتصادی برخوردار هستند متناسب با دستورالعمل طرح رونق تولید در سال 96، برای پرداخت تسهیلات به شعب خود معرفی کنند.
رحمانی با اشاره به پیشتاز بودن فارس در زمینه پرداخت تسهیلات رونق تولید در سال 95 گفت: تمام برنامه ریزی ها بر این محور است که امسال نیز بتوانیم در این زمینه در کشور پیشتاز باشیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس گفت: در سال 95 از محل اجرای طرح رونق تولید به 480 واحد تولیدی که در سایت بهین یاب ثبت نام کرده بودند، 633 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد که این رقم بیانگر عملکرد 122 درصدی در مقایسه با متوسط عملکرد کشوری است.
وی درباره جلسات کارگروه رفع موانع تولید نیز گفت: 138 جلسه این کارگروه تشکیل شده که در آن مسائل و مشکلات 886 واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفته که مشکلات 485 واحد حل شده و بقیه نیز در دست اقدام است.
دولت تدبیر و امید در سال 95 با هدف حمایت از واحدها و بنگاههای تولیدی کوچک و متوسط، پرداخت مبلغ 16هزار میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید را در دستور کار قرار داد که این طرح در سال 96 و با اختصاص 30 هزار میلیارد تومان ادامه دارد.
خبرنگار: سارنگ عبداللهی ** انتشار دهنده:‌غلامرضا مالک زاده
6122 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.