به گزارش دریافتی چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی شاهچراغ(ع) در پیام وی که به مناسبت پاسخ کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تروریست های تکفیری و روز جهانی قدس منتشر شد آمده است:‌امسال در آستانه روز قدس، جهانیان شاهد اوج عزّت و اقتدار نظام مقدّس جمهوری اسلامی هستند که محصول صبر و استقامت شما راست قامتان جاودانه تاریخ می باشد.
آیت الله دستغیب افزود:‌رهبر معظّم انقلاب اسلامی با مواضع قاطع و انقلابی دمار از روزگار استکبار جهانی و صهیونیست و آل سعود خائن و داعشی های مزدور درآورده و هارت و هورت رئیس جمهور آمریکا را پوچ و بی حاصل دانسته اند.
نماینده مجلس خبرگان نوشت:‌ طبعاً در چنین شرائطی می بایست روز قدس با شکوه تر و منسجم تر از سال های قبل برگزار گردد و آحاد مردم سر افراز ایران و دیگر آزادگان جهان در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محو کامل اسرائیل از صفحه روزگار در راهپیمائی روز قدس حضور یافته و با آرمان های امام و شهداء تجدید عهد نمایند.
نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه یکشنبه(28خرداد)با هدف مجازات عاملان جنایت تروریستی اخیر تهران، مقر فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست های تکفیری داعش را در دیرالزور سوریه هدف حملات موشکی خود قرار داد.
در این حمله موشکی که از استان های کردستان و کرمانشاه انجام شد، پایگاه‌های فرماندهی، مراکز ساخت و تولید خودروهای انتحاری و مراکز تجمع تروریست ها با شلیک 6 موشک زمین به زمین میانبرد سپاه پاسداران هدف قرار گرفت و منهدم شد.
تروریست های تکفیری چهارشنبه 17 خرداد 96 در دو حمله تروریستی جداگانه به ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) در تهران 17 تن از هموطنان بیگناه و روزه دار را به شهادت رساندند و 56 تن را نیز مجروح کرده بودند.
دریافت خبر:‌فاطمه هاشمی نیک ** انتشار دهنده:‌غلامرضا مالک زاده
3002/ 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.