به گزارش ایرنا مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین الملی فارس، عصر دوشنبه در آیین گشایش این نمایشگاه ها بیان داشت: این سه نمایشگاه در مساحتی افزون بر 15هزار مترمربع فضای مسقف نمایشگاهی در پنج سالن حافظ، سرو، بهار، نرگس و ملاصدرا و با حضور بیش از 250 شرکت از سراسر کشور برگزار شده است.
عبدالناصر اسکندری افزود: سیزدهمین نمایشگاه کودک و نوجوان، اسباب بازی، سرگرمی و اوقات فراغت و دومین نمایشگاه مادر و نوزاد در قالب 200 غرفه در سالن حافظ برپا شده است.
وی بیان کرد: در 2 نمایشگاه یاد شده، آخرین دستاوردها و خدمات نوین در حوزه های آموزشی و پژوهشی، رشد و نگهداری کودک، ایمنی، هوش، استعداد، اسباب بازی، سیسمونی، بیمه، کتاب و نرم افزار، مبلمان و سرویس خواب، پوشاک، مراکز خدمات درمانی و آموزشگاه های کودک و نوجوان عرضه شده است.
اسکندری ادامه داد: همچنین در این نمایشگاه هر آنچه مادران باید قبل و بعد از تولد فرزندشان بدانند و انواع کالاها و خدمات مختلف آموزشی و بهداشتی مربوط به نوزادان، کودکان و نوجوانان ارائه شده است.
او گفت: این 2 نمایشگاه، فرصت ارزشمندی برای مادران، مربیان، معلمان، فعالان و کارشناسان حوزه کودک است تا با آخرین دستاوردها و کالاها و خدمات عرضه شده، آشنا شوند.
وی افزود: شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس همچنین با هدف آسان سازی سنت زیبا و الهی ازدواج، هشتمین نمایشگاه تخصصی ملزومات جهیزیه، سفره عقد، گل آرایی و خدمات مرتبط با آنها را در قالب 250 غرفه در چهار سالن سرو، نرگس، بهار و ملاصدرا برگزار کرده است.
اسکندری ادامه داد: شرکت هایی که در این نمایشگاه حضور دارند محصولات خود را که شامل مبلمان، فرش، لوستر، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مزون، آتلیه و سفره عقد است، به نمایش گذاشته و به ارائه خدمات و محصولات خود به صورت نقد و اقساط پرداخته اند.
وی گفت: این نمایشگاه ها از ساعت 17 الی 22 روز پنجم خرداد ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس واقع در شهرک گلستان شیراز دایر است.
7368 /6118
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.