به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس، سرهنگ داوود امجدی با بیان اینکه در تیرماه ماه سال 86 به علت اختلافات خانوادگی درگیری مسلحانه منجر به قتل در این شهرستان به وقوع پیوسته و فرد قاتل متواری می‌شود، اظهار داشت: در بررسی میدانی و پایش‌های تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی، هویت قاتل فراری در همان روزهای اولیه وقوع جرم مشخص شد و تلاش شبانه‌روزی در طی این سال‌ها برای دستگیری وی بی‌نتیجه ماند.

فرمانده انتظامی شهرستان استهبان با بیان اینکه ماموران دست از تلاش برنداشته و پس از انجام کارهای اطلاعاتی و فنی گسترده متهم را در این شهرستان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند، تصریح کرد: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی مورد بازجویی فنی قرار گرفته و در تحقیقات تکمیلی به جرم ارتکابی اقرار کرد.

وی خاطر نشان کرد: قاتل پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

کاهش 71 درصدی تلفات جاده‌ای و 34 درصدی سرقت در فیروزآباد

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد گفت: در ایام نوروز امسال تلفات جاده‌ای در محورهای مواصلاتی این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 71 درصد و وقوع سرقت نیز 34 درصد کاهش داشته است.

سرهنگ حسین ارجمند افزود: همزمان با راه‌اندازی قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی شهرستان فیروزآباد با تلاش ماموران انتظامی شاهد کاهش 71 درصدی تلفات جاده ای و 34 درصدی انواع سرقت نسبت مدت مشابه سال قبل در این شهرستان بودیم.

وی عنوان کرد: با وجود آمار بالای تردد در این شهرستان، خوشبختانه با اقدامات بسیار مناسب، تلفات جاده‌ای نسبت به مدت مشابه سال گذشته 71 درصد کاهش داشته است.

سرهنگ ارجمند افزود: طبق آمارهای به دست آمده و در زمینه پیشگیری از سرقت نیز با کاهش 34 درصدی به نسبت مدت مشابه سال قبل روبهرو هستیم، که این امر حاکی از حضور مستمر و پررنگ پلیس در سطح حوزه استحفاظی است.

کشف کالای قاچاق در جهرم

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان جهرم از کشف بیش از 54 هزارنخ سیگار و 2286 عدد انواع نوشیدنی‌های قاچاق با ارزشی بالغ بر110 میلیون ریال خبر داد و اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان جهرم هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور جهرم به شیراز، به دو دستگاه خودرو پژو 405 مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند.

سرهنگ مهراب زارع عنوان کرد: در بازرسی از این خودروها 54 هزار و 600 نخ سیگار و 2286 عدد انواع نوشیدنی‌های قاچاق کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان جهرم با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالاهای کشف شده 110 میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این رابطه دو نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 605445
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.