به گزارش دریافتی دوشنبه ایرنا از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس،غلامعلی حق شناس در حاشیه بازدید از مدارس محل اسکان فرهنگیان در شیراز افزود: مسئولان پذیرش تا پاسی از شب در ستادهای اسکان حضور داشتند و هیچ متقاضی اسکان نبود که در مدارس اسکان داده نشود.
باران از اول هفته شروع به بارش کرده و گفته می شود تا چهارشنبه همین هفته ادامه دارد.
قائم مقام ستاد اسکان آموزش و پرورش فارس گفت: امسال سعی شده است با خرید تجهیزات مناسب از قبیل تلویزیون،یخچال و اجاق گاز و فرش خدمات بهتری نسبت به سال های قبل برای فرهنگیانی که از کلاس های درس برای اسکان استفاده می کنند ایجاد شود.
حق شناس با اشاره به اینکه موضوع بهداشت و نظافت کلاس های محل اسکان نیز از جمله مسائلی است که با حساسیت خاصی دنبال می شود گفت:تیم های بازرسی در این زمینه تشکیل شده که تمام محل های اسکان مورد بازدید قرار می گیرد.
قائم مقام ستاد اسکان آموزش و پرورش فارس همچنین گفت: هر مدرسه ای که در این ایام دچار مشکل تاسیساتی شود بلافاصله اکیپ های ویژه حاضر می شوند و رفع نقص خواهند کرد.
حق شناس همچنین گفت: تا صبح دوشنبه 30 اسفند 95 بیش از 74 هزار نفر در قالب 17 هزار خانواده و در مجموع بیش از 208 هزار نفر روز در مدارس و اماکن متعلق به آموزش و پرورش فارس اسکان داده شدند.
دریافت و انتشارخبر: غلامرضا مالک زاده
1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.