به گزارش دریافتی شنبه ایرنا از روابط عمومی آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) حجت الاسلام احمد سلامی افزود: مراسم شب شهادت دخت گرامی پیامبر اکرم (ص) یازدهم اسفندماه جاری پس از اقامه نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت الاسلام میرزا محمدی، پیرامون فضائل و مناقب این بانوی بزرگوار آغاز خواهد شد و در ادامه حاج احمد خلف زاده به مرثیه سرایی می پردازد.
وی ادامه داد: ویژه برنامه های سالروز شهادت دخت گرامی نبی مکرم اسلام (ص) نیز از ساعت 7:30 صبح روز دوازدهم اسفندماه جاری با قرائت خطبه فدکیه با نوای حاج محسن فرهمند آزاد، آغاز و در ساعت 10:30 صبح، تجمع هیات های مذهبی شیراز و سوگواران آن حضرت برگزار می شود.
او گفت: همچنین در روز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، حاج سعید خائف پناه دعای روح بخش کمیل را قرائت خواهد کرد و در ادامه مداح اهل بیت (ع) حاج نزار قطری در رثای شهادت این بانوی مکرمه مرثیه سرایی خواهد کرد.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) ادامه داد: آیین لاله گردانی خدام حرم مطهر شاهچراغ (ع) نیز با حضور زائران و مجاوران این آستان مقدس در ساعت 20 شام شهادت بانو فاطمه زهرا (س) برپا خواهد شد.
سلامی، با اشاره به ورود پیکرهای مطهر 6 شهید گمنام دوران دفاع مقدس که روز دوشنبه (نهم اسفند) به شیراز وارد می شود، گفت: در روز سه شنبه (دهم اسفند) پیکرهای پاک این شهدا در ساعت 17 از خیابان شاهزاده قاسم به سمت حرم مطهر شاهچراغ (ع) تشییع و آیین وداع با این گلگون کفنان در جوار این حرم مقدس به همراه قرائت دعای پرفیض توسل برگزار خواهد شد.
2027 /6118
دریافت خبر: سید احمد نجفی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.