در این اطلاعیه که روز چهارشنبه انتشار یافت، آمده است: در راستای اجرای آیین‌‍نامه تسهیلات آموزشی دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی برای ورود به دوره‌های تحصیلی بالاتر و اجرای آیین‌نامه وزارت علو، تحقیقات و فناوری مبنی بر پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره کارشناسی ارشد، دانشگاه جهرم از بین دانشجویان ممتاز کارشناسی دانشگاه‌های دولتی، پس از بررسی مدارک و انجام مصاحبه، نسبت به پذیرش برگزیدگان علمی واجد شرایط اقدام می‌کند.

در این اطلاعیه عنوان شده است: ثبت‌نام کارشناسی ارشد بدون آزمون این دانشگاه صرفاً در ۶ رشته زبان و ادبیات فارسی، مدیریت ورزشی، زبان‌شناسی همگانی، ریاضی محض گرایش آنالیز عددی، علوم و مهندسی آب گرایش آبیاری و زهکشی و علوم و مهندسی صنایع غذایی گرایش فنّاوری مواد غذایی انجام می‌شود.

این اطلاعیه افزوده است: داوطلبانی که پس از ۶ نیمسال تحصیلی، سه چهارم واحدهای درسی خود را گذرانده باشند و جزو ۱۵ درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند، می‌توانند در این زمینه اقدام کنند، همچنین داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل آنها از یکم مهر سال ۱۳۹۸ تا سی و یکم شهریور ۱۳۹۹ باشد، می‌توانند متقاضی این نوع پذیرش شوند. 

بنا به این اطلاعیه: داوطلبان باید حداکثر در مدت هشت نیمسال تحصیلی دانش‌آموخته شده باشند یا دانش‌آموخته شوند.

در ادامه این اطلاعیه بیان شده است: دانشجویان و دانش‌آموختگان دوره‌های نیمه حضوری، یادگیری الکترونیکی و پردیس بین‌الملل دانشگاه‌های دولتی و کلیه دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه‌های آزاد اسلامی، علمی کاربردی، پیام نور، آموزشکده‌های فنی حرفه‌ای، مراکز تربیت دبیر و تربیت معلم و سایر موسسات و دانشگاه‌های غیردولتی و غیرانتفاعی مجاز به ثبت‌نام نیستند.
 

این اطلاعیه افزوده است: داوطلبان واجد شرایط می‌توانند تا پایان روز پنجشنبه (پانزدهم خرداد ۹۹) از طریق سامانه آموزشی - پژوهشی و دانشجویی دانشگاه جهرم (SESS) مطابق با بند ج این اطلاعیه، ثبت‌نام الکترونیکی و مدارک مورد نیاز را با فرمت مناسب تهیه و در سامانه مذکور در محل‌های مناسب بارگذاری کنند، تحویل مدارک از طریق پست یا مراجعه حضوری امکان‌پذیر نیست.


راهنمای ثبت‌نام اینترنتی

متقاضیان لازم است برای ورود به ثبت‌نام از مرورگر اینترنت اکسپلورر استفاده و یا با مراجعه به لینک http://sess.jahromu.ac.ir اطلاعات اولیه خود را ثبت کرده و سپس با توجه به نام کاربری و رمز عبوری که سیستم در اختیارشان قرار می‌دهد، ثبت نام را از طریق سامانه آموزشی - پژوهشی، دانشجویی دانشگاه جهرم (SESS) تکمیل کنند.


نحوه بررسی پذیرش درخواست داوطلبان و اعلام نتیجه

نتیجه بررسی اولیه درخواست داوطلبان در صورت امکان در نیمه دوم خردادماه سال ۱۳۹۹ از طریق سامانه آموزشی پژوهشی - دانشجویی دانشگاه جهرم (SESS) اعلام خواهد شد و داوطلبان می‌توانند با استفاده از شناسه کاربری و رمز عبوری که هنگام ثبت نام از سامانه مذکور دریافت می‌کنند از وضعیت خود مطلع شوند.

نتیجه نهایی پذیرش نیز حداکثر تا نیمه اول شهریور سال ۱۳۹۹ از طریق وبگاه دانشگاه (بخش آموزش) دانشگاه جهرم اعلام خواهد شد، لذا از داوطلبان درخواست می‌شود اکیدا از مراجعه حضوری یا تماس تلفنی در این مورد خودداری کنند.

دانشگاه جهرم با ۱۶ رشته در ۲ مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد فعال است و بیش از ۲ هزار دانشجو و نزدیک به ۷۰ عضو هیات علمی در این دانشگاه حضور دارند.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.