مصطفی اژدری، شنبه در حاشیه آیین توزیع بسته‌های کمک معیشتی میان اصحاب رسانه فارس در شیراز افزود: پیگیری پرداخت غرامت به خبرنگاران و عکاسانی که در هنگام پوشش اخبار مربوط به کرونا دچار آسیب شده‌اند از دیگر حمایت‌های این سازمان از اصحاب رسانه در فارس است.

وی بیان داشت: شیوع ویروس کرونا موجب بروز آسیب‌های بسیاری به اصناف و اقشار مختلف مردم شد و یکی از مشاغلی که به دلیل شیوع این بیماری دچار آسیب‌های جدی شد، حرفه خبرنگاری است.
اژدری ادامه داد: با شیوع این ویروس، هم سلامت خبرنگاران و اصحاب رسانه به خطر افتاد و هم به دلیل اینکه بسیاری از خبرنگاران و عکاسان به‌ صورت حق‌التحریری فعالیت می‌کنند، با تعطیل شدن بسیاری از برنامه‌هایی که پیشتر آنها را به صورت حضوری پوشش می‌دادند، بحث معیشت آنان نیز دچار آسیب شد. 
رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه فجر فارس اضافه کرد: این سازمان با توجه به رسالت ذاتی خویش، برای حمایت از اصحاب رسانه ورود پیدا کرد و در گام نخست، بسته‌های بهداشتی را میان اصحاب رسانه که در ایام شیوع کرونا در کنار مدافعان سلامت، کاملا حضور داشته و تلاش کرده‌اند تا زحمات و ایثارگری‌های کادر درمان را به ‌بهترین شکل ممکن منتشر کنند و از این طریق روحیه امیدواری و ایثار را به جامعه بدمند، توزیع کرد.
اژدری افزود: گام دوم این سازمان در این زمینه، بحث حمایت از اصحاب رسانه و خبرنگاران و عکاسانی بود که در ایام شیوع کرونا و هنگام پوشش اخبار ممکن بود دچار حادثه شوند که برای این منظور نیز تسهیلاتی در نظر گرفته شد.

وی اظهار داشت اگر یکی از اصحاب رسانه در جریان تهیه خبر، گزارش و عکس مرتبط با ویروس کرونا در بیمارستان‌ها، ورودی و خروجی شهرها حتی به‌صورت جزییدچار حادثه شود، حتما موضوع پرداخت غرامت به آنان را پیگیری و دنبال می‌کنیم.
رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه فجر فارس گفت: سومین گام بسیج رسانه برای حمایت از اصحاب رسانه، تهیه بسته‌های معیشتی شامل برنج، گوشت، روغن، رب، ماکارونی و خرما همراه با بسته‌های بهداشتی بود که میان آنان توزیع شد.
اژدری بیان کرد: سپاه فجر و سازمان بسیج فارس همواره قدردان زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی اصحاب رسانه به‌ عنوان مدافعان اصلی جنگ نرم و حفاظت از آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و در این عرصه همواره حمایت‌های خود را از این قشر زحمتکش انجام خواهند داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.