به گزارش خبرنگار مهر، محمد روح الامینی صبح سه شنبه در دیدار با مدیرکل اوقات و امور خیریه فارس افزود: با نگاهی به ظرفیت‌های استان فارس در تمامی حوزه‌ها در خواهیم یافت که فارس، استانی توانمند در ارائه خدمات عمرانی در بخش‌های مختلف است.

وی تاکید کرد: پتانسیل استان فارس به گونه‌ای است که در کنار فعالیت‌های داخلی استان، می‌تواند سایر استان‌ها را نیز از این ظرفیت بهره مند کند.

روح الامینی در خصوص فعالیت‌های اقتصادی سازمان تبلیغات نیز یادآور شد: با توجه به دستورالعمل‌هایی که از طریق مراجع ذیربط صادر شده، سازمان تبلیغات اسلامی نمی‌تواند فعالیت اقتصادی انجام دهد اما پروژه‌های عمرانی که در دست احداث دارد بایستی به بهره برداری برسد.

وی در خصوص مبارزه با کرونا نیز تاکید کرد: با توجه به تبعاتی که بیماری کرونا در سطح مختلف اجتماعی داشته است لذا بایستی صنوفی که از ویروس کرونا دچار آسیب شدند هر چه سریع‌تر شناسایی شده و بسته‌های حمایتی برای این بخش‌ها در نظر گرفته شود.

روح الامینی ادامه داد: طلاب طی فعالیت‌هایی که در این مدت داشته‌اند نقش مؤثری را در سطح جامعه ایفا کردند البته طلاب در دو بخش امید افزایی و حمایت معنوی کمک‌های شایان توجهی داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.