به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی زبرجد ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه این رویداد از ۷ اسفندماه آغاز می‌شود، گفت: این کنفرانس بزرگترین رویداد علمی و فناوری در عرصه ملی و در حوزه تجهیزات آزمایشگاه است که پیش بینی می‌شود با حضور ۳۰۰ نفر از اساتید، دانشجویان، اعضا هیأت علمی و محققان آزمایشگاهی سراسر کشور برگزار شود.

وی اضافه کرد: در این نشست سالانه، مدیران امور آزمایشگاهی اساتید کارگاه‌های تخصصی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری عضو شبکه آزمایشگاه‌های علمی ایران حضور دارند، افزود: در این همایش قرار است در خصوص شیوه‌های علمی سیستم اندازه‌گیری تجهیزات و سنسورها در تمام حوزه‌های فناوری به صورت سخنرانی و کارگاهی مورد بحث قرار گیرد.

دبیر علمی کنفرانس ملی تجهیزات و فناوری آزمایشگاهی از ارسال ۲۰۰ مقاله به دبیرخانه کنفرانس خبر داد و گفت: از تعداد مقاله‌های ارسالی ۲۵ اثر در قالب سخنرانی و مابقی به صورت پوستر ارائه می‌شود.

رضا یوسفی اضافه کرد: به موازات کنفرانس حدود ۱۵ کارگاه آموزشی مرتبط با تجهیزات با فناوری‌های مدرن و نیز نشست‌های مدیران شبکه آزمایشگاهی علمی ایران از جمله برنامه‌های این همایش ملی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، کنفرانس ملی تجهیزات و فناوری آزمایشگاهی حاصل همکاری مشترک دانشگاه شیراز، انجمن تحقیقات آزمایشگاهی و مدیریت شبکه آزمایشگاهی علمی ایران است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.