جمال رازقی، سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در شیراز افزود: مهمترین موضوع پرونده‌های مطرح شده در این جلسات به مشکلات بانک‌ها، استعلام و پیگیری نحوه محاسبه میزان بدهی و تسهیلات وام گیرندگان، پیگیری درخواست‌ها از طریق کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، صدور قرار کارشناسی، صدور قرار کارشناسی و اجرای ثبت و ممنوع الخروجی ضامنین باز می‌گردد.
او اظهار داشت: برای رفع مشکل فعالان اقتصادی و حل پرونده‌های مذکور هفت مصوبه و ۶۰ مکاتبه با بانک‌ها و سازمان‌های دولتی داشته که پیگیری و اجرای آنها در دستور کار دبیرخانه این کارگروه قرار گرفته است.
وی ادامه داد: برخی از این مکاتبه‌ها با بانک‌ها و پیگیری وصول گزارش کامل از میزان تعهدات و روند تسهیلات دریافتی فعالان اقتصادی، با شعب دادگاه‌های استان جهت پیگیری درخواست فعالین اقتصادی در دادگاهها، استعلام و پیگیری نحوه محاسبه میزان بدهی و تسهیلات وام گیرندگان، اطلاع رسانی عدم ارائه قراردادهای تسهیلات توسط بانک ها انجام شده است.
رازقی افزود: ۲۱ درخواست جدید نیز در حوزه اقتصاد استان برای پیگیری حقوقی در کارگروه حمایت حقوقی و قضایی از فعالیت‌های فعالان اقتصادی استان ثبت شده و در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.