این بازی که عصر شنبه از هفته هفتم این مسابقات در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد تیم قشقایی با یک گل مغلوب تیم بادران شد و با چهار امتیاز به رده پانزدهم جدول رفت.

 تنها گل این بازی را عبدالکریم اسلامی در دقیقه ۴۲ برای تیم بادران به ثمر رساند.

تیم فجر شهید سپاسی شیراز مقابل رایکا بابل متوقف شد

همچنین تیم فجر شهید سپاسی شیراز در این هفته میهمان تیم رایکا بابل بود که در این دیدارتیم فجر ابتدا با گل دقیقه ۴۰ بابا محمدی  از حریف انتهای جدولی خود پیش افتاد اما صاحب محبی در دقیقه ۵۸ گل مساوی درون دروازه فجر جای داد و در نهایت این بازی یک بر یک مساوی پایان یافت.

 شاگردان داود مهابادی با این تساوی فرصت صدرنشینی را  از دست دادند و با ۱۴ امتیاز در رده چهارم قرار گرفتند.

تیم فجر شهید سپاسی شیراز در هفته هشتم این رقابتها نوزدهم مهرماه در شیراز میزبان تیم سرخپوشان پاکدشت تهران هستند و در همین روز هم تیم قشقایی در اهواز به مصاف تیم استقلال این شهر خواهد رفت.

با پایان یافتن هفته هفتم تیم بادران تهران با ۱۵ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت، خوشه طلایی ساوه و گل ریحان البرز با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر دوم  دوم و سوم هستند.

همچنین تیم مس رفسنجان در صورتیکه مقابل تیم آرمان گهر سیرجان که بازی آنها در حال برگزاری است به برتری دست یابد با ۱۷ امتیاز به صدر جدول خواهد رفت.

در مسابقات فوتبال لیگ دسته یک کشور جام آزادگان ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیمهای اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر دوره بیستم در سال ۹۹ دریافت خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم به دسته دوم می روند.

۹۶۰۰ / ۲۰۲۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.