قاسم شهبا پس از پایان بازی مقابل تیم فجر سپاسی در رقابت‌های لیگ دسته یک در شیراز در گفت وگو با خبرنگاران ادامه داد: می دانستیم بازی سختی با حریف داریم از این رو تمرینات ویژه ای برای بازی با فجر برگزار کردیم.

وی اضافه کرد : فجر سپاسی یک از تیمهای مدعی صعود است برای همین فشاری که وارد کردند مجبور شدیم به لاک دفاعی برویم و بر روی ضد حمله ها هم چند نوبت صاحب فرصت شدیم.

سرمربی تیم آرمان گهر با اشاره به بازی کردن در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شهید دستغیب نیز افزود: ما در سیرجان چنین زمین چمنی را داریم اما سازمان لیگ اجازه بازی را نمی دهد که جای تعجب دارد .

شهبا افزود: از بازیکنان تیمم که منطقی بازی کردند وتوانستند یک امتیاز از تیم خوب فجر بگیرند تشکر می کنم .

دیدار تیم های فجر شهدی سپاسی شیراز و آرمان گر سیرجان در هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ دسته یک کشور عصر شنبه در ورزشگاه شهید سددستغیب شیراز با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت. 

با پایان یافت هفته ششم تیم خوشه طلایی ساوه با 14 امتیاز در صدر جدول ایستاد ، تیم مس رفسنجان با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر در جای دوم ایستاد و فجر سپاسی هم با دو پله سقوط به مکان سوم رفت .

در مسابقات فوتبال دسته یک ایران 18 تیم حضور دارند و پس از انجام 34 بازی تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیستم درسال 99 کسب خواهند کرد و 2 تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

9600/ 2027

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.