در هفته های اخیر طیفی از افراد به کلمات درج نشده و از قلم افتاده در تابلوهای نام‌گذاری خیابان ها اعتراض کردند و آن را حذف عمدی این واژگان نامیدند.

این انتقادات در زمینه درج نشدن نام شهید و یا برداشته شدن کلماتی مانند اسلامی از جمهوری و انقلاب بوده که اسامی معابر شهر شیراز است.

مدیریت فعلی شهر شیراز بارها به این موضوعات واکنش نشان داده و این از قلم افتادگی‌ها را متعلق به سالیان گذشته و در دوره تصدی طیف موسوم به اصولگرایان بر این کرسی دانسته است.  

حذف کلمه شهید از یکی از تابلوهای خیابان دستغیب شیراز  واکنش سخنگوی شورای شهر را در پی داشت و سعید نظری در این باره گفت: حذف کلمه شهید از یکی از تابلوهای خیابان دستغیب شیراز هرچند که کج سلیقگی‌ است اما در دوره مدیریت قبلی شهرداری رخ داده است.

نامه شورایی ها:‌ تابلوهایی که نام شهید در آن درج نشده، به سرعت اصلاح شود

اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در نامه مشترکی که شنبه ۳۰ شهریور ۹۸ یک نسخه از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت خطاب به شهردار این شهر خواستار اصلاح سریع تابلوی معابر شهری شدند.

در نامه اعضای شورای شهر شیراز خطاب به شهردار این شهر با اشاره به عدم درج کلمه شهید در برخی از تابلوهای معابر شهری آمده است: بنا به بررسی‌های صورت گرفته و گزارش‌های مردمی در برخی از تابلوهای معابر شهری که به نام مبارک شهدا مزین است، از دوره‌های گذشته کلمه مقدس شهید درج نشده است.

در این نامه از شهردار شیراز خواسته شده ظرف مدت یک هفته نسبت به اصلاح تابلوهای فوق‌الذکر اقدام و گزارش اقدامات برای اعضای این شورا ارسال شود.

۹۸۷۳ /۱۸۷۶ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.