این پروژه‌ها شامل زمین چمن مصنوعی هشت هزار و ۳۰۰ متری ورزشگاه انقلاب شهرستان کوار و جاده سلامت و برج نور ورزشگاه انقلاب جمعا با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان می‌شود.

همچنین سالن ورزشی چند منظوره شهید رحمانی اکبرآباد نیز از دیگر پروژه‌های ورزشی شهرستان کوار بود که در سومین روز از هفته دولت به افتتاح شد.

استاندار فارس در مراسم بهره‌برداری از این پروژه‌ها گفت: طی ۶ سال گذشته خدمات قابل توجهی از سوی دولت تدبیر و امید در تمام نقاط استان از جمله شهرستان کوار انجام شده است.

عنایت‌الله رحیمی ادامه داد: در استان فارس از ابتدای سال ۹۲ تاکنون یکی از دوران‌های خوب ساخت و ساز و عمران و آبادانی را پشت سر گذاشته‌ایم که یقینا این روند طی ۲ سال آتی نیز ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: قطعا مردم در عرصه‌های اقتصادی روزهای خوب و شرایط مطلوب‌تری را تجربه خواهند کرد.

استاندار فارس، مجموع پروژه‌های قابل بهره‌برداری در هفته دولت در شهرستان کوار را ۱۴ پروژه برشمرد و گفت: برای اجرای این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

رحیمی اضافه کرد: در کنار اجرای پروژه‌های زیربنایی و خدماتی متعدد در استان فارس، اجرای فازهای توسعه‌ای کارخانه فولاد پاسارگاد نیز در دست انجام است و که زمینه اشتغالزایی مناسبی را فراهم خواهد کرد.

استاندار فارس افزود: علاوه بر این، اقدامات قابل توجهی نیز در حوزه بهسازی و عمران روستایی، راه‌های روستایی، تامین آب آشامیدنی و کشاورزی و همچنین ارتباطات و فناوری در کوار و دیگر نقاط استان انجام شده است.

شهرستان کوار در فاصله ۳۰ کیلومتری جنوب شیراز واقع است.

رئیس جمهوری و نخست وزیر وقت ایران، محمد علی رجایی و حجت الاسلام محمد جواد باهنر در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ در حادثه تروریستی دفتر نخست وزیری به شهادت رسیدند، به همین مناسبت دوم تا هشتم شهریور به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

۶۱۲۲ /۶۱۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.