یونس باهنر پس از شکست تیمش مقابل فجر شهید سپاسی شیراز شامگاه پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: درآینده وضعیت تیم ما بهتر خواهد شد.

وی اضافه کرد: برای تقویت تیم نیاز به چند بازیکن جدید داریم و آنها را به خدمت خواهیم گرفت.

باهنر ادامه داد: توپ به صورت غیر عمد به دست بازیکن ما برخورد کرد و  فکر کنم داور  این صحنه را درست ندید که پنالتی اعلام کرد با این حال  قضاوت خوبی داشت .

هیات فوتبال تبریز کار شکنی می کند

مدیر عامل باشگاه علم و ادب با انتقاد از هیات فوتبال تبریز به خبرنگار ایرنا اعلام کرد: شهرداری تبریز به دلیل اینکه از سوی وزارت کشور اعلام شده که نمی تواند تیم داری کند، امتیاز را به ما واگذار کردند.

اسماعیل بابایی ادامه داد: هیات فوتبال تبریز به دنبال این بودند که خودشان تیم را تحویل بگیرند اما شهرداری با آنها همکاری نکرد و دارند لجبازی می کنند و بهتر است دست از سر ما بردارند.

 وی اظهار داشت: تنها تیمی هستیم که ۲۰ در صد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده ایم و هیچ مشکل مالی نداریم و اگر بگذارند آرامش به تیم ما برگردد تیم بسیار خوبی را روانه مسابقات خواهیم کرد.

مدیر عامل تیم  علم و ادب افزود: هفته آینده در اداره  ثبت شرکت ها تیم را به نام علم و ادب شهرداری تبریز به ثبت خواهیم رساند و اگر شاهد کارشکنی هیات فوتبال باشیم در هفته سوم مقابل تیم خوشه طلایی ساوه بازی نخواهیم کرد و این امر کاملا جدی است.

دیدار تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و علم و ادب تبریز در هفته دوم مسابقات فوتبال دسته یک کشور عصر پنجشنبه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز با نتیجه سه بر یک به سود تیم میزبان پایان یافت .

در مسابقات فوتبال دسته یک باشگا ه های کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر دوره بیستم در سال ۹۹ دریافت خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم به دسته دوم می روند.

۹۶۰۰ /۶۱۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.