عباس روستازاده پنجشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با هماهنگی های انجام شده با اداره راه و شهرسازی و نیروهای امنیتی، این اراضی ملی در بخش مرکزی شهرستان جهرم با حضور قاضی اجرای احکام و نیروهای امنیتی رفع تصرف شد و اراضی فوق به دولت بازگشت.
وی اظهار کرد: متصرف غیرقانونی اقدام به احداث باغ، کاشت درخت و دیوارگذاری در راضی ملی کرده بود که با دستور قضایی، همگی قلع و قمع شدند.
وی بیان کرد: برخورد با متصرفان و متجاوزان به عرصه‌های ملی و منابع طبیعی در شهرستان جهرم به شدت ادامه دارد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه جهرم نیز در حاشیه این رفع تصرف گفت: تصرفات غیرقانونی اراضی ملی و منابع طبیعی در برخی نقاط بخش مرکزی جهرم وجود دارد و باید با افراد سودجو و منفعت‌طلب و کسانی که به دنبال تصرفات غیرقانونی هستند، برخورد قضایی و قانونی و قاطعانه شود.
علیرضا صحراییان افزود: حق واقعی کسی پایمال نشود و کسانی که به ناحق منابع طبیعی را تصرف کرده‌اند باید اراضی را به دولت باز گردانند.
فرماندار ویژه شهرستان جهرم اظهار کرد: دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها حافظ و امین منابع طبیعی روستاها هستند و هوشیاری دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها در همکاری با فرمانداری و مراجع ذیصلاح در برخورد قاطعانه با متخلفین و متصرفین منابع طبیعی و همچنین سرقت‌ها و سایر موارد می تواند از وقوع بسیاری از اتفاقات ناخوشایند جلوگیری کند.
شهرستان جهرم در 193 کیلومتری جنوب شرق شیراز قرار دارد.
9910 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.