رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جهرم، چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: سومین محموله کمک های مردم این شهرستان به ارزش 970 میلیون ریال به مناطق سیل زده استان خوزستان ارسال شد.
محمدجواد شعبانپور افزود:این کمک ها شامل، برنج، آب معدنی، پوشاک، فرش، پتو، لوازم شوینده و بهداشتی است.
وی بیان کرد: این کمیته از زمان وقوع سیل در شماری از استان های کشور، با همیاری مردم نیک اندیش این شهرستان 530 میلیون ریال کمک‌های نقدی و اقلام مختلف به ارزش یک میلیارد و 950 میلیون ریال به مناطق سیل زده ارسال کرده است.
نماینده ورزش و جوانان در بخش مرکزی شهرستان جهرم هم به ایرنا گفت: ورزشکاران این بخش، کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به ارزش 100میلیون ریال برای توزیع در بین هموطنان آسیب دیده از سیل اهدا کردند.
نبی فتحی افزود: این کمک ها شامل، مواد غذایی، پتو، بیل، چکمه و سطل است.

**اختصاص یک روز حقوق برای سیل ‌زدگان
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم نیز به ایرنا بیان داشت: جمعی از دانشگاهیان این دانشگاه با اختصاص یک روز از حقوق خود به کمک سیل‌زدگان شتافتند.
سید کوروش سرورزاده افزود: همچنین کانون دانشجویی هلال احمر و بسیج دانشجویی این دانشگاه نیز در حرکتی جهادی اقدام به برپایی ایستگاه جمع‌آوری کمک‌های دانشگاهیان کردند.
وی گفت: فعالان این دانشگاه به عنوان نهادی مردمی آماده کمک به هموطنان سیل زده هستند.
شهرستان جهرم در فاصله 193کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.
از اواخر اسفندماه 97 بارندگی های شدید در برخی از استان های کشور آغاز شد که تا نیمه دوم فروردین 98 ادامه داشت و این پدیده جوی موجب بروز سیل در استان های گلستان، لرستان، ایلام، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان و خوزستان شد که زیان های بسیاری به مناطق نام برده وارد کرد.
9910 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.