به گزارش دریافتی ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، پاک نژاد در بازدید از کارکردهای این ستاد که در شهرستا‌ن‌های شوش و شوشتر مشغول فعالیت است افزود : هم اکنون تعداد 30 دستگاه کامیون اعزامی از ستاد مدیریت بحران استان فارس در این منطقه مشغول به فعالیت شبانه روزی هستند.
‌نماینده استاندار فارس در ستاد مدیریت بحران مستقر در خوزستان همچنین بیان داشت: نهر سلمان که در ضلع جنوب غربی شهر اهواز واقع شده شب گذشته طی افزایش دبی ورودی کانال سلمان و شسته شدن سیل بندهای آن موجب آبرفتگی در پل ورودی شهر اهواز شد .
وی ادامه داد: با این اقدامات و احیای دو نهر بحره و سلمان قسمت عمده ای از نگرانی ها برطرف شد22ه است .
نماینده استاندار فارس در ستاد مدیریت بحران مستقر در بازدید از شهر شوشتر با بیان اینکه حفاظت از جان و سلامت مردم از اولویت هاست گفت: در این راستا از همه ظرفیت ها و امکانات قانونی استفاده خواهد شد.
پاک نژاد اظهار داشت: در بازدیدی که از مناطق سیل زده و کمپ های اسکان موقت داشتیم و در راستای سلامت افراد ساکن در این کمپ ها، پس از هماهنگی های لازم ، تیم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به این مناطق اعزام شده است.
وی افزود: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته و گزارش تیم های تخصصی پزشکی، تا کنون بیماری خاصی دراین منطقه مشاهده نشده است .
مدیر کل پدافند غیرعامل استان فارس افزود: با کنترل و مراقبت های بهداشتی و درمانی انجام شده تمامی افراد ساکن در این اماکن از سلامتی مطلوب برخوردارند.
پاک نژاد همچنین گفت: با توجه به بررسی ها و ارزیابی های صورت گرفته، به منظور پیشگیری از موارد و بیماری های ناخواسته، تامین اقلام بهداشتی در این اماکن از ضروریات است که باید مورد توجه قرار گیرد.
6113
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.