به گزارش دریافتی ایرنا، علی عسکر نجفی، جمعه در حاشیه بازدید از ستادهای اسکان نواحی 4 گانه شهر شیراز گفت: اسکان مهمان نوروزی در مدارس فارس از 27 اسفند 97 تا صبح دوم فروردین98 به 308 هزار و 139 نفر روز رسید.
وی بیان کرد: کلاس های اختصاص یافته برای اسکان میهمانان نوروزی در سه گروه شامل کلاس های ویژه ، کلاس های گروه الف و کلاس های گروه ب متناسب با امکاناتی که در آنها وجود دارد تعریف شده‌اند.
رئیس ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش فارس افزود: کلاس های گروه الف مجهز به امکاناتی از جمله یخچال، تلویزیون، فرش، پتو، حمام و سایر موارد دیگر میباشند ، کلاس های گروه ب که تعدادشان به نسبت کلاسهای گروه الف مقداری کمتر است دارای امکاناتی شامل فرش ، پتو، تلویزیون است که برای هر مدرسه از گروه ب نیز یک یخچال به صورت متمرکز در مدرسه پیش بینی شده است.
نجفی گفت: سوئیت ها ، مهمان سراها ، خانه های معلم و خوابگاه‌های دانش آموزی نیز برای پذیرش و پذیرایی از فرهنگیان عزیز آماده شده‌اند.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: استان فارس در 5 سال گذشته موفق به کسب مقام اول در پذیرش مسافران نوروزی شده است که این امر در نتیجه تلاش ها و اقدامات ستادهای اسکان شهرستان ها و مناطق استان بوده است.
1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.