روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس در مطلب پنجشنبه خود به نقل از عنایت الله رحیمی در بازدید از سازمان بازرسی استان فارس در شیراز، شکل گیری مردم سالاری دینی در کشور را مرهون اعتماد مردم به عنوان مهمترین سرمایه نظام دانست.
وی افزود: فعالیت مجموعه بازرسی نیز منجر به سلامت اداری و در نتیجه افزایش اعتماد عمومی خواهد شد؛ مجموعه بازرسی در حقیقت چشم و گوش مدیریت استان و راهگشا در زمینه ایجاد سلامت اداری است و نتیجه اقدامات و فعالیت های این مجموعه به تحقق انتظارات و خواسته های مردم منتهی خواهد شد.
استاندار فارس اظهار داشت: برخی اشکالات موجود در سیستم بازرسی وجود دارد که دغدغه هایی برای رهبر معظم انقلاب، رییس جمهوری و سایر مسئولان کشور ایجاد کرده و رفع این مشکلات به یک مطالبه مردمی تبدیل شده است.
رحیمی گفت: شفاف سازی، تقویت دولت الکترونیک و افزایش نظارت های عمومی از راهکارهای افزایش اعتماد عمومی است که اگر فرایند نظارت عمومی تسهیل شود بسیاری از اشکالات سیستم اداری نیز رفع خواهد شد.
وی بیان کرد: در شرایط بحرانی نمی توان از طریق روش های عادی کارها را پیش برد و مجموعه بازرسی باید در عمل به وظایف و مسئولیت های خود وضعیت امروز کشور و شرایط اقتصادی حاکم بر آن را مورد توجه قرار دهد.
او گفت: در نظام اسلامی وجود یک مورد تخلف و فساد هم زیاد است و قطعا با نظارت درست و ارائه راهکار و همکاری دستگاه ها می توان شرایط را بهبود بخشید و مانع سوء استفاده های سازمان یافته یا فردی شد.
6122 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.