علی صالحی دوشنبه در نشست کارگروه نظارت بر فرایند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی فارس بیان کرد: نظارت جدی تری بر بازار در آستانه سال نو باید صورت پذیرد و هدف اصلی آن جلوگیری از گرانفروشی،احتکار و کم فروشی به ویژه در ایام پایانی سال و بازار شب عید و به بویژه در کالاهای هدف، اساسی و مورد نیاز مردم است تا فشارهای اقتصادی بر مردم کاهش یابد.
دادستان شیراز با بیان این که بازاریان و اصناف افراد مورد وثوق و اطمینان ما هستند اضافه کرد: این افراد در عرصه انقلاب و جنگ تحمیلی نقش خود را بخوبی ایفا کرده اند و امیدواریم در جنگ اقتصادی پیش آمده نیز به نحو شایسته ای همکاری لازم را داشته باشند.
صالحی اضافه کرد: لازم است همه مسئولان اهتمام کنند تا با مدیریت صحیح، بازار کنترل شود و فشارهای اقتصادی وارد شده به مردم کاهش یابد.
این مقام قضایی با بیان این که بخشی از اهداف نظارت از سوی اصناف و اتحادیه ها اعمال می شود بیان کرد: تلاش می کنیم با تعامل و هم افزایی نهادهای مسئول، بر تنظیم بازار و مایحتاج عمومی نظارت بیشتری شود تا مردم کمتر دچار مشکل شوند و در کل هدف دستگاه قضایی نظارت و پشتیبانی مسئولین بر فرایند بازار است.
6113 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.