به گزارش خبرنگار ایرنا، در ادامه افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های راه‌سازی در دهه فجر، با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان جهرم، معاون مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس، بخشدار و تعدادی از مسئولین شهرستان افتتاح شد.
معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان جهرم در حاشیه این افتتاح گفت: پروژه پروژه اجرای روکش آسفالت پشت‌پر بخش سیمکان به طول ۸ کیلومتر و با اعتبار ۱۶ میلیارد ریال افتتاح شد و تعداد ۵۰۰ خانوار از مزایای آن به بهره‌مند می‌شوند.
علیرضا صحراییان افزود: پروژه زیرسازی و آسفالت راه روستایی آرجویه به روستای کراده بخش سیمکان نیز به طول یک هزار و ۲۰۰ متر با اعتبار ۲ونیم میلیارد ریال به بهره برداری رسید و ۱۰۰ خانوار از مزایای این جاده بهره‌مند می‌شوند.
وی اظهار کرد: ساختمان شهرداری دوزه در بخش سیمکان نیز با مساحت ۳هزار و ۲۰۰ متر و ۷42 متر زیربنا، در دو طبقه با اعتبار هشت ونیم میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری ساخته شده است و زمین این پروژه توسط خیرین علوی و رضوی اهدا و طی ۳ سال ساخته شده است.
صحراییان بیان کرد: در ادامه برنامه‌های دهه پر فروغ فجر ساخت پروژه روشنایی باند شمالی بلوار امام خمینی (ره) شهر دوزه به مساحت ۱۳۰۰ مترمربع و اعتبار ۶ میلیارد و سیصد میلیون ریال از محل اعتبارات شرکت توزیع برق فارس و شهرداری دوزه آغاز شد.
فرماندار جهرم گفت: پروژه موزائیک فرش و محوطه سازی پیاده رو خیابان امام رضا(ع) شهر دوزه نیز در۲ هزار متر مربع با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ۳ درصد نفت و گاز و شهرداری این شهر افتتاح شد.
شهرستان جهرم در 193 کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.
9910 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.