محسن خباز پنجشنبه به ایرنا اعلام کرد: اکران فیلم‌ها طبق جدول اعلام برنامه از جمعه 12 بهمن‌ماه در شیراز آغاز می‌شود.
وی با بیان اینکه ممکن است در طول جشنواره مشکلاتی در زمینه تامین فیلم‌ها پیش آید، اظهار داشت: در این صورت ممکن است تغییراتی در اکران فیلم‌ها صورت پذیرد که پیشاپیش اطلاع‌رسانی خواهد شد.
مدیر اجرایی هجدهمین جشنواره فیلم فجر فارس تاکید کرد: ستاد برگزاری جشنواره می‌کوشد جشن پایانی جشنواره را با اعلام بهترین فیلم از نگاه مخاطبان شیرازی و تقدیر از رسانه برتر در اطلاع‌رسانی رویداد‌های جشنواره برگزار کند.

** آمدن متری شش و نیم در ابهام
افزون بر این براساس اطلاعیه‌ای که روابط عمومی هجدهمین جشنواره فیلم فجر منتشر کرده است، به علت برخی مشکلات فیلم متری شش و نیم هنوز به جشنواره شیراز نرسیده است و ممکن است در صورت حذف با فیلمی دیگر جایگزین شود که در این صورت تغییرات در جدول اکران فیلم‌ها اعمال خواهد شد.

** پیش فروش بلیت
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نیز در گفت و گو با ایرنا گفت: بلیت فروشی جشنواره هجدهم از سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه در سایت ایرانتیک به آدرس (www.irantic.com) آغاز شده است و هر فرد با یک شماره کارت ملی تنها قادر به خرید چهار بلیت خواهد بود.
مهدی رنجبر اعلام کرد: فیلم‌های سرخپوست، سمفونی نهم، طلا، پالتو شتری، سال دوم دانشگاه من، شبی که ماه کامل شد، جان‌دار، زهرمار، ‌غلامرضا تختی،‌ متری شش و نیم،‌ آشفته‌گی، مسخره‌بازی، ناگهان درخت،‌ قصر شیرین، مردی بدون سایه، ماجرای نیمروز2، مدیترانه، بنفشه آفریقایی و دیدن این فیلم جرم است، فیلم‌های پیش بینی شده برای اکران در جشنواره فیلم فجر هستند و جدول اکران‌ها براساس آن‌ها بسته شده است.
رنجبر با بیان اینکه احتمال افزوده یا کاسته شده فیلم‌ها در طول جشنواره وجود است، ادامه داد: با توجه به نقدها و بازخوردهای مخاطبان، برای افزایش سانس نیز در طول جشنواره پیش بینی‌های لازم صورت گرفته است.
بر اساس جدول اکران ارائه شده، درمجموع 65 اکران برای جشنواره فیلم فجر شیراز در نظر گرفته شده است و‌ بدین‌ترتیب هر روز دو اکران در تالار حافظ (در ساعت 18 و 21)، چهار اکران در مجموعه هنرشهر آفتاب (سالن نارنجی در ساعت 19 و 21 و سالن آبی در ساعت 18 و 20) و یک اکران در پردیس سینمایی گلستان (در ساعت 21) خواهد بود.
این رویداد فرهنگی هنری، از 12 تا 22 بهمن به جز روزهای ١٩ و ٢٠ بهمن ماه به دلیل ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) همزمان با سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر برگزار می‌شود.
7375/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.