به گزارش ایرنا عنایت الله رحیمی، عصر دوشنبه در جمع فرمانداران استان فارس در شیراز افزود: از دیگر اقداماتی که باید در حوزه مدیریت منابع آب در استان انجام شود، می توان به جلوگیری از حفر چاه های غیر مجاز، کنترل میزان بهره برداری از چاه های مجاز، توسعه آبیاری های نوین، توسعه و ترویج کشت گیاهان کم آب بر و پُر بازده اشاره کرد.
وی، در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به وجود افزون بر 72 هزار بنگاه تولیدی و اقتصادی در این استان، از فرمانداران خواست که با رایزنی و هم افزایی با این بنگاه ها، زمینه ایجاد اشتغال حداقل یک نفر در این این بنگاه ها فراهم کنند.
او اظهار داشت: در شرایط امروز جامعه، اولویت همه ما باید ایجاد اشتغال به ویژه برای دانش آموختگان بیکار باشد و در این راه برنامه ریزی و هماهنگی مجموعه های مختلف لازم و ضروری است.
استاندار فارس افزود: بدون تردید چارچوب اصلی فعالیت ها در استان از جمله در بحث ایجاد اشتغال باید بر مبنای سند چشم انداز توسعه، برنامه پنج ساله و بودجه و طرح های مصوب پیش رود.
رحیمی بیان کرد: جلب و جذب سرمایه های داخلی و خارجی و حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی به عنوان یکی از مهمترین زمینه های ایجاد اشتغال باید از سوی تمام مسئولان استان مد نظر قرار گیرد.
استاندار فارس، در بخش دیگری از سخنان خود، ورود دستگاه های نظارتی به زوایای پنهان و آشکار فعالیت دستگاه های اجرایی، فرمانداری ها، بخشداری ها، دهیاری ها را پذیرفتنی دانست و گفت: این امر زمینه ساز ایجاد اعتماد بین مردم و مسئولان، جلوگیری از رخدادهای احتمالی نامناسب و صیانت از مدیران تلاشگر خواهد شد.
6122 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.