به گزارش ایرنا، پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پنجشنبه با انتشار متن دستور وزیر خطاب به رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از قول دکتر سعید نمکی نوشت: گزارش نهایی بررسی، پیگیری ها و اقدامات انجام شده می بایست در اسرع وقت برای دکتر حریرچی قائم مقام وزیر بهداشت، ارسال شود.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این زمینه گفت: این موضوع را رئیس و مسئولان دانشگاه بررسی کرده اند و اکنون در حال پیگیری قضایی است و نتایج پیگیری به سطوح بالاتر وزارت بهداشت ارسال می شود.
دکتر اکبر اجرایی پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فرد توهین کننده و مهاجم به پزشک روستایی،از مسئولان روستایی و عضو شورای اسلامی روستاست انتظار است مسوولان در مراجعه به مراکز درمانی متواضع تر باشند و توقع انجام کار خارج از دامنه قانون نداشته باشند.
وی با بیان اینکه اصرار این فرد برای دریافت برگه ارجاع از پزشک خانواده روستایی عامل اصلی درگیری فیزیکی و حمله به پزشک خانواده روستایی است گفت: پس از این حادثه فرمانداری مرودشت و مسئولان انتظامی و امنیتی شهرستان و مسئولان قضایی نیز اقدامات موثر برای دلجویی از پزشک آسیب دیده انجام داده اند.
اجرایی گفت: پزشک روستایی دچار کوفتگی شده و آسیب جدی ندیده است.
این حادثه چهارشنبه در روستای ملک آباد انجیره شهرستان مرودشت رخ داد.
شهرستان مرودشت در 45 کیلومتری شمال شیراز واقع است.
6113/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.