به گزارش ایرنا مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس، عصر سه شنبه در آیین افتتاحیه این نمایشگاه‌ها گفت:
این پنج نمایشگاه شامل، نهمین نمایشگاه بین المللی مصالح، تجهیزات و فناوری های ساختمان، هفتمین نمایشگاه در و پنجره و صنایع وابسته، سومین نمایشگاه آسانسور، بالابر و پله برقی، هفتمین نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه، حمام و استخر و همچنین سومین نمایشگاه معماری، طراحی و دکوراسیون است.
سید محمود موسوی افزود: نمایندگانی از کشورهای ایتالیا، آلمان، لهستان، اسپانیا، کره جنوبی، چین و ترکیه در این نمایشگاه حضور دارند و به همراه متولیان شرکت ها و تولید کنندگان ایرانی، محصولات و تولیدات خود را در قالب 300 غرفه ارایه کرده اند.
وی بیان کرد: همچنین بیش از 75 درصد مشارکت کنندگان در این نمایشگاه از فعالان و تولیدکنندگان استان فارس هستند و شرکت هایی از استان های تهران، کرمان، گیلان، البرز، آذربایجان شرقی و اصفهان نیز در این نمایشگاه حضور دارند.
به گفته موسوی، سه سالن حافظ، بهار و سرو محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس به مساحت حدود 10 هزار مترمربع به مشارکت‌کنندگان اختصاص یافته و سالن نرگس برای کارگاه‌های آموزشی و همایش‌های جانبی در نظر گرفته شده است.
وی، زمینه فعالیت این نمایشگاه ها را تولید و ارایه انواع مصالح ساختمانی، انواع کابینت، دکور و نمای ساختمان، در و پنجره، شیرآلات، تجهیزات و تاسیسات حمام، استخر، سونا و جکوزی، انواع کفپوش و دیوارکوب، پرده، نرده و حفاظ، آجرنما و محصولات بتنی، تجهیزات مهندسی و نقشه برداری، انواع بالابر، آسانسور، پله برقی و امکانات هوشمند سازی ساختمان اعلام کرد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه ها، فراهم آوردن زمینه ای مناسب برای ارتباط مستقیم تولیدکنندگان با مصرف کنندگان، ارایه جدیدترین محصولات و خدمات این صنایع است.
موسوی اضافه کرد: صنعت ساختمان با ایجاد اشتغال در شاخه های مختلف، بخش قابل توجهی از گردش مالی اقتصادی را در بر می‌گیرد و باعث رونق بازار و پویایی اقتصاد کشور می‌شود.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس افزود: می توان با حمایت از تولیدکنندگان داخلی، شرکت های دانش بنیان و صنایع کوچک و بزرگ به رشد و تاثیر هر چه بیشتر این صنایع کمک کرد.
موسوی بیان داشت: این پنج نمایشگاه تا هفتم دی ماه جاری از ساعت 16 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس واقع در شهرک گلستان شیراز برپاست.
او افزود: همچنین همزمان با این نمایشگاه ها، ششم دی ماه 97 همایشی با موضوع 'مدیریت ریسک و سرمایه در صنعت ساختمان' با حضور مدیرکل مسکن وزارت راه و شهرسازی، استادان و متخصصان برتر کشور از ساعت 17 تا 20 در سالن نرگس این مکان برگزار خواهد شد.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس بیان کرد: مسابقه طرح و پروژه برتر دانشجویان معماری با همکاری دانشگاه شیراز، دانشگاه باهنر، انجمن معماری و 14 دانشگاه فعال در رشته معماری با رای گیری و انتخاب عمومی بازدیدکنندگان، روز هفتم دی ماه از ساعت 16 تا 21 در این محل برگزار می‌شود.
7375 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.