به گزارش ایرنا، عنایت الله رحیمی، یکشنبه در جلسه شورای فنی فارس در شیراز افزود:امروز شاهد هستیم در برخی شهرستان ها از جمله کازرون و شیراز قیمت شن و ماسه و بتون به شکل غیرمنطقی و نامعقولی افزایش داده شده که این روند باید متوقف و اصلاح شود.
وی ادامه داد: سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس باید در این زمینه با شورای فنی استان هماهنگ باشد و هر تغییری را پس از تصویب توسط شورای فنی عملیاتی کند.
او اظهار داشت: اگر این اتفاق بدون هماهنگی با شورای فنی و خارج از چارچوب قانون روی دهد تبعاتی را به دنبال خواهد داشت.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس در بخش دیگری از سخنان خود، پیمانکاران را بازوان اجرایی استان در اجرای پروژه های عمرانی دانست و گفت: باید از تمام ظرفیت های قانونی برای حمایت از آنها و رفع مشکلاتشان استفاده کنیم.
رحیمی ادامه داد: امروز بسیاری از پروژه های عمرانی در سراسر استان توسط پیمانکاران بخش خصوصی در حال اجرا و تکمیل است که اگر برای پیمانکاران مشکلی ایجاد شود در روند اجرای پروژه ها خلل ایجاد می شود و پروژه ها در موعد مقرر آماده بهره برداری نخواهد شد.
وی، از دستگاه های اجرایی که در بحث جذب اعتبارات اسناد خزانه عقب هستند خواست که جذب این اعتبارات را در دستور کار خود قرار دهند.
رحیمی ادامه داد: بحث امکان در رهن قرار گرفتن اسناد خزانه برای دریافت تسهیلات بانکی نیز از جمله مواردی است که در جلسات متعدد با بانک ملی بررسی شده و این بانک اعلام آمادگی کرده است.
وی اظهار داشت: یک شرکت نیز برای دریافت تسهیلات با روش در رهن گذاشتن اسناد خزانه به این بانک معرفی شده است.
6122 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.