به گزارش ایرنا امیر دریادار حبیب الله سیاری، چهارشنبه در آیین بزرگداشت دومین سالگرد 2 شهید گمنام و شهدای دانشگاه علوم پزشکی فسا افزود: این اقتدار و عظمت ایران با وجود تحریم های سنگین 40 ساله و فشارهای اقتصادی استکبار جهانی حاصل شده و دشمنان و بدخواهان انقلاب که چشم دیدن جشن پیروزی چهلمین سال انقلاب اسلامی ایران را ندارند، باید بدانند و ببینند که نظام اسلامی ایران به چه جایگاه رفیعی رسیده است.
وی بیان داشت: هر آنچه که امروز داریم به برکت خون شهدا و ایثارگری‌های آنان حاصل شده است و باید همواره در پی این باشیم که فرهنگ دفاع مقدس را به آیندگان منتقل کنیم.
امیر دریادار سیاری ادامه داد: باید دستاوردهای 40 ساله جمهوری اسلامی ایران و دوران دفاع مقدس را به نمایش بگذاریم و در معرض دید همگان قرار دهیم.
معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: کشور ما در 8 سال دفاع مقدس 230هزار شهید و بیش از 400 هزار جانباز تقدیم این انقلاب کرد تا این نظام پایدار و مستحکم بماند و استقلال و امنیت کنونی کشورمان مدیون و مرهون خون همین شهداست.
دریادار سیاری گفت: شهدا با نثار خون خود از تمامیت ارضی کشور پاسداری کردند و ما نیز باید پیمان ببندیم که ادامه دهنده خون سرخ شهدا هستیم تا کشور و امنیت ما پایدار بماند .
در ادامه این آیین از 10 خانواده ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی با اهدای لوح تجلیل و قبور شهدای گمنام غبار روبی و عطر افشانی شد.
شهرستان فسا که در 130 کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد، 74 شهید جاوید الاثر تقدیم انقلاب اسلامی کرده و خاک این شهرستان پذیرای پیکر مطهر 12شهید گمنام است.
6113 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.