یوسف آفرینی شامگاه جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: با هدف رشد فکری و شخصیتی کودکان کار، اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی شیراز اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوعی را در این رابطه برای کودکان کار برنامه ریزی کرده است.
آفرینی با اشاره به این مطلب که فراهم کردن بستر رشد فکری و شخصیتی کودکان کار آینده بهتری برای جامعه رقم خواهد زد،اظهار داشت: هدف از این برنامه پیشگیری از آسیب های اجتماعی با رویکرد فرهنگی است که امیدواریم تا با ایجاد فضاهای فرهنگی و هنری میزان آسیب در این گروه کاهش یابد.
وی با تاکید بر اینکه کودکان طبقات پایین اجتماع نیز باید از امکانات فرهنگی شهر استفاده کنند،گفت: تماشای انیمیشن برای کودکان بسیار لذت بخش است و می تواند به رشد خلاقیت در آنها کمک کرده و توان مشاهده و کاوشگری کودکان را افزایش می دهد.
رئیس اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی شهرداری شیراز با بیان اینکه ذهن کودکان قابلیت هایی از جمله ذهنیت رو به رشد، کنجکاوی و توانایی یادگیری سریع به وسیله مشاهده را دارا است،افزود: بر همین اساس کارتون ها به طور مستقیم بر ذهن آنها اثر می گذارند و همچنین تماشای انیمیشن در یادگیری رنگ و فعالیت های بصری کودکان بسیار مفید است.
وی اظهار داشت: تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا کودکان کار شیراز از بهترین امکانات آموزشی، فرهنگی و ورزشی این شهر بهره مند شوند.
9873/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.