معصومه کاظم زاده سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این اقدام در راستای تحقق مصوبات دولت و مجلس شورای اسلامی و همراهی و حمایت مدیران استانی و شهرستانی و نماینده مردم در مجلس صورت گرفت.
وی اظهار داشت: پیش از این 588 خانواده تحت پوشش بهزیستی شهرستان لامرد بودند که با پیوستن همه خانواده های توانخواه، شمار خانواده های تحت پوشش بهزیستی در این شهرستان به سه هزار و 104 خانواده افزایش یافت.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان لامرد گفت: تنها در آبان ماه جاری، مبلغ پنج میلیارد و 629 میلیون و 970هزار ریال بابت مستمری به حساب همه گروه های هدف تحت پوشش بهزیستی شهرستان شامل معلولان، زنان بدسرپرست و خودسرپرست، افراد از کارافتاده و چندقولوها واریز شد.
وی افزود: با افتخار و اطمینان خاطر می توان گفت که هیچ پرونده ای تا پایان مهر 97 در پشت نوبت برای دریافت مستمری در اداره بهزیستی شهرستان لامرد وجود ندارد.
رئیس اداره بهزیستی لامرد ادامه داد: افزایش مستمری مددجویان بهزیستی با اقدام مشترک دولت و مجلس از سال 96 آغاز شده است که مستمری هر مددجوی تحت پوشش در گذشته 53 هزار تومان بود و خانواده های 5 نفره تا 100 هزار تومان دریافتی داشتند اما در حال حاضر 465 هزار تومان به خانواده های 5 نفره پرداخت می شود.
وی گفت: افزایش مستمری مددجویان بهزیستی در راستای اجرای سیاستهای دولت مبنی بر فقرزدایی، تامین رفاه عمومی و ارتقای سطح زندگی شهروندان و خانوارهای کم درآمد و تحقق تکالیف قانون برنامه ششم توسعه صورت گرفته است.
شهرستان لامرد در 320 کیلومتری جنوب شیراز واقع است.
9769/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.