به گزارش ایرنا، این بازی که عصر یکشنبه در ورزشگاه پارس شیراز برگزار شد، تیم فجر مقابل میهمان خود به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت ویک پله دیگر هم به سقوط به دسته دوم نزدیکتر شد.
همانگونه که بارها به این موضوع اشاره کردیم این تیم قرار است در پروسه سه ساله به لیگ برتر صعود کند و دوسال از آن گذشته است که نه تنها این برنامه در حال تحقق نیست بلکه روز به روز هم به سقوط نزدیکتر می شود و شاید در پایان فصل غزل خداحافظی را بخواند.
مشکل مالی، فنی و نداشتن بازیکنی که بتواند از فرصت ها استفاده کند موجب شده که این تیم 6 سال در حسرت صعود به لیگ برتر باقی بماند.
تیم فجربیمار است و برای درمان آن تنها تغییر سرمربی، حکم مسکن دارد که درد را شاید التیام بخشد اما راه برون رفت از این بیماری کهنه نیست و این باشگاه باید تکلیف خود را مشخص کند که آیا می حواهد به صورت حرفه ای تیم داری کند و یا اینکه به فکر دیگری است؟
اگر قرار است که به لیگ برتر صعود کنیم این راه و رسم تیم داری حرفه ای نیست و باید پول بیشتری هزینه کرد و بازیکنان تاثیرگذار و مطرح را به خدمت گرفت و برای یک بار هم که شده متولیان این باشگاه تکلیف این تیم که سابقه در جام باشگاه های آسیا را دارد، مشخص کنند.
دیدار تیم های انتهای جدولی فجر و شهرداری تبریز هم به مانند گذشته حرفی برای گفتن نداشت و دو تیم بارها روی دروازه یکدیگر موقعیت ایجاد کردند اما همچنان از گشودن دروازه به لحاظ نداشتن بازیکن گلزن عاجز ماندند و مربیان هم بعد از بازی می گویند فرصت های زیادی را از دست دادیم که این حرف های تکراری تاکنون فایده نداشته است.
تیم میزبان در این بازی بیشتر صاحب توپ و موقعیت شد که برای موفقیت و پیروزی، این عامل کافی نیست و نیاز به بازیکن گلزن 6 دانگ دارد.
در این بازی همه گونه فرصت ها از تک به تک شدن تا دیگر موقعیت های گلزنی روی دروازه تیم شهرداری تبریز توسط فجری ها ایجاد شد که گزارش لحظه ای آن تکراری است و تیم فجر در همه سطح از مدیریتی گرفته و تا فنی و بودجه مشکل دارد و قرارگرفتن در رده سیزدهم جدول موید همین ادعاست.
تیم فجر در پایان این هفته از 10 بازی با 9 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار گرفت و با توجه به اینکه در پایان فصل سه تیم به دسته دوم سقوط می کنند بنظر می رسد که تیم فجر یکی از کاندیداهای سقوط باشد مگر اینکه در نیم فصل به کلی دگرگون شود.
تیم شهرداری تبریز هم با این تساوی که از شیراز بدست آورد با 12 امتیاز به رده نهم رفت تا فعلا از خطرسقوط رهایی یابد.
همچنین در این هفته، امروز یکشنبه تیم قشقایی شیراز که نه سر مربی دارد و نه مدیرعامل در ارومیه 2 بر یک مغلوب تیم 90 این شهر شد و با 16 امتیاز در رده هفتم ایستاد.
تیم قشقایی هم که طرفداران زیادی دارد برای خودش باید فکر اساسی کند و روی همرفته این روزها فوتبال فارس بیماراست و طبیب هم ندارد.
در رقابت های فوتبال لیگ دسته یک کشور 16 تیم حضور دارند و در پایان بازی های رفت و برگشت 2 تیم اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر در سال 98 را دریافت خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول به دسته دوم می روند.
7368 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.